رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 103415

مظلومی میداودی را می خواهد مسئولان باشگاه نه؛

اختلاف استقلالی ها برای خرید این بازیکن

ساعت24-سرمربی استقلال پس از اخراج مهاجم جنوبی سایپا می خواهد وی را جانشین هافبک برزیلی تیمش کند.

اختلاف استقلالی ها برای خرید این بازیکن
با قطعی شدن جدایی میلاد میداودی از سایپا به خاطر اختلاف نظر با مجید جلالی چند باشگاه برای به خدمت گرفتن این بازیکن ابراز تمایل کرده اند.



پرویز مظلومی هم در پی جدا شدن ریوالدو از استقلال علاقه مند به جذب مهاجم سابق آبی هاست. این یعنی باز هم او پلی میکر نمی خرد که تیمش از کمبود آن رنج می برد. ریوالدو هافبک دفاعی بود و مظلومی او را اشتباهی به جای پلی میکر خریده بود.



از سوی دیگر مسئولان باشگاه استقلال تمایلی به جذب میداودی ندارد. دلیل این امر هم مشخص است؛ استقلال در لیگ پانزدهم مهاجمان خوبی اقلا در پست میداودی دارد. سجاد شهباززاده و جابر انصاری از بهترین های فصل استقلال بودند. ضمن اینکه ایوان پروپجیچ نیز در این پست حضور دارد.



مسئولان باشگاه بر حفظ پروپجیچ مهاجم کروات تاکید دارند و به مظلومی توصیه کرده اند به جای جذب یک مهاجم جدید تلاش کند از توانایی های آقای گل لیگ آلبانی استفاده کند. به عقیده مسئولان باشگاه و کمیته فنی باشگاه استقلال میداوی فوتبالش تمام شده و کادرفنی اگر نیاز به مهاجم دارد باید به فکر گزینه ای بهتر و جوان تر باشد.



میداودی به خاطر ضربه های آزاد خوبش و گلی که در دربی به پرسپولیس زد، بین هواداران استقلال محبوب و به واویلا معروف شد. این مهاجم فصل گذشته پیراهن تیم سایپا را بر تن کرد و توانست در ۹ بازی ۴ گل برای این تیم به ثمر برساند. او در لیگ پانزدهم در سایپا ماند اما به خاطر درگیری با پورغلامی مربی این تیم، اخراج شد.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها