رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 112654

بهترین بازیکنان سال از نظر نشریه «فورفورتو»

ساعت 24-مجله معتبر فورفورتو بهترین بازیکنان سال را انتخاب کرد.

100 بازیکن برتر سال 2015 توسط مجله فورفورتو انتخاب شدند. سه بازیکن برتر سال در این نشریه، مشابه نامزدهای نهایی کسب توپ طلا هستند. لیونل مسی، کریستیانو رونالدو نیمار به ترتیب در رتبه‌های اول تا سوم قرار گرفتند. با وجود درخشش روبرت لواندوفسکی او در جایگاه بعدی است و رتبه‌های پنجم و ششم به لوییس سوارس و توماس مولر اختصاص دارد.

در جایگاه هفتم اما نام یک د‌ر‌وازه‌بان دیده می‌شود. پس از مانوئل نویر، گرت بیل، هشتمین بازیکن برتر جهان است. سرخیو آگوئرو و آرین روبن نیز در رتبه‌های نهم و دهم قرار دارند.

آندرس اینیستا، اولین بازیکن اسپانیایی در رتبه پانزدهم این فهرست دیده می‌شود و بالاتر از الکسیس سانچس، ایوان راکیتیچ، فیلیپ لام و پل پوگبا است.

سرخیو بوسکتس و داوید سیلوا به ترتیب دومین و سومین اسپانیایی در این فهرست در جایگاه‌های بیست و یکم و بیست و پنجم قرار دارند.

در میان بهترین مدافعان میانی، نام دیگو گودین در رتبه هجدهم دیده می‌شود و رافائل واران سی‌ام و سرخیو راموس سی و سوم و جرارد پیکه سی و پنجم هستند.

بنا‌بر‌این تیم برتر سال 2015 از نظر این مجله:

مانوئل نویر، فیلیپ لام، دیگو گودین، رافائل واران، داوید آلابا، پل پوگبا، آندرس اینیستا، توماس مولر، کریستیانو رونالدو، نیمار و لیونل مسی هستند.

‌ایسنا‌

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها