رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 115083

واکنش یک پرسپولیسی به 6 تایی شدن مقابل استقلال

ساعت24- پیشکسوت پرسپولیس واکنش تند و تیزی نسبت به شکست سنکین امیدهای این تیم به استقلال داشته است.

پرسپولیس
an style="font-size:16px">(اخبار پیشنهادی ساعت 24 را در انتهای خبر مشاهد کنید)

بعد از این که امیدهای استقلال موفق شد با 6 گل از سد امیدهای پرسپولیس بگذرد، بهروز رهبری‌فرد در اینستاگرام واکنش تندی به این بازی نشان داده است.

او با انتقاد از مدیریت باشگاه و به خصوص محمد پنجعلی نوشته است: «امروز متاسفانه تیم امید پرسپولیس با شش گلی که از استقلال خورد موجب سرافکندگی همه سرخ دلان شد. ای‌ کاش دوست عزیز و بزرگ ما محمد پنجعلی بجای دوستی کورکورانه و حمایتهای غیر منطقی که تو این چندساله از یک گروه بی دانش و مافیایی که زمام امور تیمهای پایه رو به بدترین و ناسالمترین شکل ممکن در دست گرفتن یکذره با احساس مسئولیت بیشتر و بدور از رفیق بازی و به قول معروف نون قرض دادن به یکدیگر میومد یک سیستم نوین و علمی رو تو مدیریت این تیمها ایجاد میکرد تا امروز نه ششتایی میشدیم نه بچه های خوب و سالم و فوتبالیستمون پشت خط میموندن فقط بدلیل اینکه اوضاع مالی خوبی نداشتن. هم میتونستیم حداقل دوتا بازیکن خوب به تیم بزرگامون بدیم تا مردم یکذره به کارمون اعتقاد پیدا میکردن. ولی چه باید کرد که چند نفر و فقط چند نفر از بازیکنهای درجه سه دقت کنید درجه سه دهه شصت چنان عنان کار رو با لاتگری و با حمایت اقا پنجعلی اونم ده ساله تو تیمهای پایه بدست گرفتن که گویی این تیم ارث پدریشون بوده یا فقط اینها واسه تیم زحمت کشیدن. نمونشم اقای سرمربی جدید امید هست که جمعا یک نیم فصل تو تیم بوده اونم پشت خط علی دایی و فرشاد پیوس انگاری با میخ به نیمکت دوخته بودنش حالا فقط بدلیل اینکه خوب بازیکن پولی واسه تیم میاره مورد حمایت همه جانبه مدیریت بی درایت کل مجموعه قرار گرفته که نگو و نپرس ،آقایون خواهشا خجالت بکشید و بعد از این نتیجه خفت بار راهتونو بکشید و برید .ختم کلام امروز اگر درایت بعضیها نبود و برانکو بادانش به تیم نیومده بود با این مدیریت مفتضحانه الان تیم بزرگامونم حال و روزش بهتر از پایه ها نبود. امیدوارم روزی برسه که تو باشگاه بزرگ پرسپولیس کار دست اهلش بیوفته. به امید پیروزی پرسپولیس بزرگ در بازی فردا. یا علی»

او با وجود انتقادی که از جمشید شاه محمدی به عنوان مربی امیدهای پرسپولیس کرده است؛ خودش را هم به عنوان گزینه جاشینی معرفی کرده و گفته وقت این است که پرسپولیس دست «اهلش» بیفتد.

خبرآنلاین

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها