رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 119565

توزیع برنج آلوده با بسته بندی جدید؟

ساعت 24- عبدالرضا مصری سخنگوی هیات رئیسه مجلس در تذکری در پایان جلسه امروز (دوشنبه) اظهار کرد:‌ صدها هزار تن برنج آلوده و تاریخ مصرف گذشته در یکی از انبارهای غرب کشور است که می‌خواهند آنها را حمل کرده و به تهران بیاورند. سپس بسته بندی را تعویض کرده و به خورد مردم بدهند. اسناد در این رابطه دارم که آنها را به مردم خواهم داد.

برنج آلوده
عبدالرضا مصری سخنگوی هیات رئیسه مجلس در تذکری در پایان جلسه امروز (دوشنبه) اظهار کرد:‌ صدها هزار تن برنج آلوده و تاریخ مصرف گذشته در یکی از انبارهای غرب کشور است که می‌خواهند آنها را حمل کرده و به تهران بیاورند. سپس بسته بندی را تعویض کرده و به خورد مردم بدهند. اسناد در این رابطه دارم که آنها را به مردم خواهم داد.


نماینده مردم کرمانشاه در تذکر دیگری گفت: روزانه بیش از هزار دستگاه کامیون مواد نفتی به صورت ترانزیت وارد کشور می‌شود که هیچ گونه نظارتی بر این واردات نیست. به طوری که در این کامیون‌ها انواع و اقسام سلاح جنگی، مشروبات الکلی و امثالهم کشف می‌شود.

به گفته‌ی وی، با این اقدامات امنیت ملی را به بازیچه گرفته‌اند که این خطر جدی برای امنیت ملی است. به مسئولان که بی توجهی می‌کنند تذکر جدی می‌دهم، چون یک عده یقه سفید تنها از این اقدام منافع می‌برند.

وی در پایان در تذکر دیگری نسبت به پرداخت نشدن حقوق رزمندگان معسر انتقاد کرد و خواستار پیگیری این وضعیت شد.

منبع: ايسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها