رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 120189

چای زنجبیل فشار خون را کنترل میکند

ساعت ۲۴- امروزه کم تحرکی و عادت‌های غذایی ناسالم مانند خوردن غذاهای پرنمک و فاقد هر گونه ارزش غذایی و نوشیدن نوشابه‌های گازدار موجب شده تا بیماری فشار خون رواج پیدا کند. در حالی که می‌توان با کمک داروها به مقابله با این بیماری رفت. اما نباید از روش‌های طبیعی درمان فشار خون نیز غافل شد.

چاي زنجبيل
dir="RTL">زنجبیل یكی از راه‌های طبیعی درمان است. گفته می‌شود كه زنجبیل برای سلامت قلب و عروق بسیار مفید است. زنجیل ماهیچه‌های اطراف رگ‌های خونی را شكل می‌كند، گردش خون را بهبود می‌بخشد و فشار خون را پایین می‌آورد. اگر هر روز به طور منظم آن را در رژیم غذایی خود به صورت چای یا به صورت ادویه بگنجانید، فشار خون كنترل شده و از بیماری‌های قلبی در امان خواهید بود.

فشار خون قاتل خاموشی است كه علامت خاصی ندارد و نمی‌توان آن را به راحتی تشخیص داد. گاهی علائمی چون سردردهای مكرر، تنگی نفس، خونریزی بینی و مشكلات بینایی را می‌توان از جمله نشانه‌های این بیماری دانست اما برای اطمینان از ابتلا به این بیماری باید به پزشك مراجعه كنید.

به یاد داشته باشید كه نوشیدن چای زنجبیل راه حل طبیعی برای كنترل فشار خون است ولی نمی‌تواند جایگزین درمان دارویی این بیماری باشد. لذا توصیه ما این است كه برای كنترل فشار خون تنها به نوشیدن چای زنجنبیل اكتفا نكنید.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها