رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 120715

تهران در انتظار یکشنبه برفی

ساعت 24- کاهش دما در بیشتر بخش های کشور بویژه نیمه شمالی، در پی نفوذ یک سامانه هوای سرد از امروز (شنبه) تا دوشنبه پیش بینی می شود. یکشنبه نیز در بخش هایی از استان تهران باران و برف می بارد.

بارش برف در استان البرز
بر پایه تحلیل آخرین نقشه ها و داده های هواشناسی، امروز و فردا سامانه بارشی در نیمه شرقی و برخی بخش های جنوبی فعال خواهد بود و انتظار می رود از اواخر وقت یکشنبه (فردا) این سامانه از شرق کشور خارج شود.

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد شنبه شدت بارش ها در گلستان، مازندران، شمال هرمزگان، جنوب کرمان، جنوب فارس و خراسان رضوی است.


همچنین یکشنبه در هرمزگان، سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و جنوب خراسان جنوبی بیشترین بارش ها را خواهیم داشت.


در دو روز آینده در بیشتر شهرهای کشور باد خواهد وزید.


در برخی بخش های جنوب شرق و شرق کشور، وزش باد شدید پیش بینی می شود و از امروز تا دوشنبه دریای خزر و خلیج فارس مواج خواهد بود.


مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور درباره هوای امروز تهران گفت: هم اکنون دمای هوا در تهران به 10 درجه بالای صفر رسیده و رطوبت هوا 43 درصد و متوسط سرعت وزش باد 10 کیلومتر بر ساعت است و کمینه و بیشینه هوای تهران نیز سه تا 11 درجه بالای صفر خواهد بود.


«احد وظیفه» افزود: فردا (یکشنبه) کمینه و بیشینه هوای تهران به منفی دو تا 9 درجه درجه بالای صفر می رسد.


همچنین بر پایه نقشه های هواشناسی، آسمان تهران فردا نیمه ابری در پاره ای از نقاط با بارش برف و باران و وزش باد خواهد بود که اواخر وقت از حجم ابرها کاسته می شود.


وی، کمینه و بیشینه هوای تهران برای روز دوشنبه این هفته را بین منفی سه تا سه درجه بالای صفر اعلام کرد و گفت: در این روز آسمان تهران نیمه ابری همراه با وزش باد خواهد بود.

منبع: ايرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها