رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 121621

رونمایی از شاکیان سوشا

ساعت24-بازداشت سوشا مکانی، تیر خلاص این دروازه‌بان بود بر پیکره پرسپولیس. اتفاقی که فکرش را هم نمی‌کردیم به اوین ختم شود اما شد.

سوشا مكاني
سرنخ این ماجرا ما را برمی‌گرداند به همان یکشنبه‌ای که سوشا در بازداشت گذراند.
برایش مهلت تعیین کرده بودند و وقتی در دومین روز از این مهلت پنج روزه خود را به دادسرای فرهنگ و رسانه معرفی کرد، او را به کلانتری واقع در میدان ارگ انتقال دادند و سوشا با قرار بازداشت موقت شب را آنجا سر کرد. صبح دوشنبه اما این دروازه‌بان را برای رسیدگی به پرونده‌ای که بازداشتش را باعث شده بود، به زندان منتقل کردند و در توضیح اتهامش، سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی ناجا گفت: «سال گذشته شکایتی از این فرد به دادسرای جرائم رایانه‌ای ارسال و پس از عکس‌هایی که در فضای مجازی منتشر شد، بازپرس مجددا این فرد را احضار کرد اما او در زمان احضار تمکین نکرد و به همین دلیل دستور بازداشتش صادر شد.»
بدتر از بازداشت سوشا مکانی اما انتقال این دروازه‌بان به زندان اوین بود که دیروز اتفاق افتاد. در واقع و طبق روال، متهم تا صدور حکم دادسرا یا باید زندانی یا به قید وثیقه آزاد شود. خانواده سوشا هم خیلی تلاش کردند برای آزادی او به قید وثیقه اما با درخواست‌شان مخالفت شد و دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس، زندانی.
ظهر دوشنبه بود که خبر رسید: «سوشا مکانی با حضور در شعبه ویژه جرائم ورزشی تفهیم اتهام و با قرار بازداشت، راهی زندان
اوین شد.»
سوشا از بازداشتگاه به اوین رفت و شنیدیم که دلیل زندانی شدنش شکایت شاکیان خصوصی او بوده است.
گفته می شود که سوشا 6 شاکی خصوصی دارد؛ دو آقا، 3 خانم و صاحب ویلایی که عکس‌های شخصی دروازه‌بان پرسپولیس در آنجا گرفته شده است. ضمیمه این پرونده قطور هم فیلمی است که به آن پیوست شده؛ فیلمی غیر از آن فیلم که از حضور او در میهمانی اخیر- که عکس‌هایش هم منتشر شد- در فضای مجازی دست به دست چرخید. این بود همه آنچه از ماجرای بازداشت و زندانی شدن دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس شنیدیم و چند ساعت بعد خبر آوردند که سوشا رضایت چهار تا از شاکیانش را گرفته و تنها دو شاکی برایش مانده؛ یکی صاحب ویلا و دیگری، پدر یکی از خانم‌هایی که از او شکایت کرده بود. تازه این در حالی است که جنبه عمومی جرم را نادیده بگیریم وگرنه چند وقت دیگر دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس را
در دادگاه خواهیم دید.

ایران ورزشی

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها