رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 121950

اصلاح طلبانی که صلاحیتشان برای ورود به مجلس تایید شد

ساعت24-اکثر سیاسیون مطرح توانسته‌اند نظر مثبت هیات‌های اجرایی انتخابات را جلب کنند. از میان اصلاح‌طلبان شاید شاخص‌ترین نام‌ها محمدرضا عارف در تهران و مصطفی معین در شیراز باشند.

اصلاح طلبان
ضمن آنکه برخی منابع نیز دیروز از تایید صلاحیت فرزندان آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی برای انتخابات مجلس دهم توسط هیات‌های اجرایی خبر داده‌اند. پیشتر محسن و فاطمه هاشمی اعلام کرده بودند که در صورت تایید صلاحیت نهایی هر دوی آنها، یکی از فرزندان آیت‌الله هاشمی به نفع دیگری کنار خواهد رفت. در تهران همچنین چهره‌هایی چون محمدجواد حق شناس، الیاس حضرتی، جواد اطاعت و ابوالفضل شکوری از سوی هیات‌های اجرایی تایید صلاحیت شدند. سید حسن رسولی، رسول منتجب‌نیا و محسن رهامی هم توانسته‌اند در این مرحله تایید صلاحیت خود را دریافت کنند. محسن مهرعلیزاده، سید محمود میرلوحی و مرتضی مبلغ از دیگر افرادی هستند که نام‌شان در فهرست افراد تایید صلاحیت شده دیده می‌شود. این در حالی است که حسین کاشفی، از نامزدهای اصلاح‌طلب مجلس دهم اعلام کرده که از ادامه حضور در صحنه رقابت انصراف داده است. همچنین علی مطهری، مرتضی اشراقی و اعظم طالقانی تایید شده اند. اما حسین نقاشی و فاطمه راکعی اعلام کردند هیچ اطلاعی مبنی بر رد صلاحیت‌شان در این مرحله به آنها اعلام نشده است.


در میان رد صلاحیت شده ها هم می توان به یدالله طاهرنژاد، احمد عزیزی و علی محمد نمازی از حزب کارگزاران، حجت‌الاسلام علی کمساری معاون فرهنگی هنری و ارتباطات موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س)، علی صالح‌آبادی مدیر مسوول روزنامه ستاره صبح، جواد خیابانی، مجری و گزارشگر تلویزیونی اشاره کرد.

در جریان اصولگرا نیز به نظر نمی‌رسد به جز رسایی، چهره دیگری با مشکلی جدی در این مرحله برخورد کرده باشد. دیروز به جز خبر ردصلاحیت این نماینده تهران، هیچ خبر مشابهی از نامزدهای شاخص و مشهور اصولگرا نه در پایتخت و نه در دیگر نقاط کشور مخابره نشد.

اعتماد

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها