رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 122950

مسی: هیچ کدورتی بین من و سوارس وجود ندارد

ساعت 24-ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا پس از پیروزی برابر گرانادا گفت: علاقه‌ای به همکاری با خبرنگاران ندارم و هیچ کدورتی هم بین من و سوارس وجود ندارد.

6
a href="http://www.saat24.com/tag/%D9%85%D8%B3%DB%8C" target="_blank">لیونل مسی بازیکن کلیدی تیم فوتبال بارسلونا گفت: بدون تردید برای قهرمانی حرکت می‌کنیم و مدعی جدی قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان هستیم. پیروزی در این هفته برای ما اهمیت داشت و گرانادا تیم دست و پا بسته‌ای نبود. آنها بارها موقعیت گلزنی داشتند اما مدافعان خوب تیم کار خود را به خوبی انجام دادند. به عقیده من همان قدر که مهاجمان تیم در این پیروزی نقش اساسی داشتند، مدافعان نیز تاثیرگذار بودند.

وی افزود: علاقه‌ای به همکاری با خبرنگاران ندارم، چیزی که برایتان جذاب باشد نخواهم گفت، دلیل این همه اصرار برای اثبات وجود مشکل و کدورت بین من و سوارس را نمی‌فهمم، هیچ کدورتی بین من و سوارس وجود ندارد، به طور کلی هیچ کدورتی بین من و سایر بازیکنان وجود ندارد و همه برای رسیدن به هدف متحد و یک دل هستند.

مسی درباره تغییرات اخیر در رئال مادرید گفت: برای دوستانم آرزوی موفقیت دارم، رئال مادرید رقیب جدی ما است و البته باید مراقب سایر تیم‌ها نیز باشیم، یک تغییر اساسی همیشه برای یک تیم مثبت نیست اما حضور مربی به نام زیدان برای هر تیمی یک اتفاق خوب است.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها