رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 127810

کفاشیان: کمیته حقوقی پاسخ گزارش فساد در فوتبال را خواهد داد

ساعت 24-رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان تاکید کرد که کمیته حقوقی و تدوین مقررات این فدراسیون پس از بررسی گزارش کمیسیون اصل ۹۰، پاسخ روشنی به این گزارش می‌دهد.

img alt="کفاشیان" height="279" src="http://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1394/10/02/139410021455382506772084.jpg" width="400" />

علی کفاشیان پس از حضور در مراسم تشییع پیکر همایون بهزادی در ورزشگاه شهید شیرودی در خصوص درگذشت پیشکسوت پرسپولیس گفت: بهزادی جزو مفاخر فو‌تبا‌ل ما بود که مدت زیادی هم در کمیته پیشکسوتان فدراسیون فوتبال به عنوان رئیس فعالیت می‌کرد. هر زمان که مأموریتی به او محول می‌شد، این کار با به بهترین شکل عمل می‌کرد که جا دارد درگذشت او را به تمام جامعه فوتبال، تسلیت بگویم.

وی در خصوص گزارش فساد در فوتبال که در کمیسیون اصل 90 مجلس بررسی شد و منتشر شده است، اظهار داشت: این گزارش باید منتشر می‌شد. مسائل زیادی در این گزارش وجود دارد که در این خصوص کمیته حقوقی ما مطالعات لازم را انجام می‌دهد تا پاسخ مناسبی به این گزارش بدهیم. اگر هم تخلفی بوده باشد، باید به کمیته‌های حقوقی پاسخ بدهیم.

رئیس فدراسیون فو‌تبا‌ل در پاسخ به این سؤال که آیا انتشار گزارش فساد در فوتبال در رسانه‌ها را کار درستی می‌داند یا نه، خاطرنشان کرد: این اتفاق افتاده و من هم نظری ندارم. همانطور که گفتم، اکنون نمی‌توانیم به گزارش پاسخ بدهیم، چون این گزارش نیازمند مطالعه دقیق است.

کفاشیان در خصوص شرایط محمد خاکپور در تیم فوتبال امید، گفت: مأموریت خاکپور به پایان رسید و اگر نیاز به همکاری با او داشته باشیم، باید برای پنج ماه دیگر که تیم زیر 21 سال را برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کنیم، با او مذاکره کنیم.

وی درباره مصاحبه‌های محمد مایلی‌کهن علیه کارلوس کی‌روش و اینکه سرمربی تیم ملی نمی‌تواند پاسخی بدهد چون در ایران نیست، اظهار داشت: البته دست کی‌روش از ایران کوتاه نیست و او به خوبی جواب مایلی‌کهن را می‌دهد، اما امیدوارم این مسائل و حاشیه‌ها تمام شود و دیگر چنین صحبت‌هایی را در رسانه‌ها نبینیم. در این خصوص چند بار با حبیب کاشانی صحبت و به او توصیه کرده بودم که مایلی‌کهن فقط باید درباره مسائل فنی صحبت کند که این اتفاق رخ نداد.

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها