رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 128126

افزایش حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح در سال ۹۵

ساعت 24- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به حضو وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در کمیسیون متبوعش اشاره کرد و گفت: سردار دهقان از پرتاب ماهواره سیمرغ در دهه فجر خبر داد.

افزایش حقوق بازنشستگان
محمد آصفری عصر دوشنبه درباره اظهارداشت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در نشست امروز خود میزبان سردار دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بود و مباحث بودجه ای این وزارتخانه مورد بررسی قرار گرفت.


وی ادامه داد: بررسی بودجه سال ۹۴ وزارت دفاع و بودجه سال ۹۵ از محورهای اصلی نشست کمیسیون امنیت ملی بود و بنابر تاکید نمایندگان مبنی بر توجه به حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح قرار بر این شد تا بابت بازنشستگان قبل از سال ۸۵ مبلغ یکهزارمیلیارد برای افزایش حقوق آنان در نظر گرفته شود.


این عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی به نقل از وزیردفاع گفت: دهقان تاکید کرد که ماهواره سیمرغ در دهه فجر انقلاب اسلامی به فضا پرتاب خواهد شد که توانایی قرار گرفتن ۵۰۰ کیلومتری در مدار زمین را دارد.


آصفری افزود: برد ماهواره سیمرغ نسبت به ماهواره های گذشته ایران دو برابر است و گام بزرگی در توانایی دفاعی کشورمان محسوب می شود.

منبع: ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها