رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 128964

پایان گنده لات بازیهای بازیگران کلیپ‌های تلگرام

ساعت24-قلدرهای خطرناک تلگرام که با پخش ویدئویی ترسناک از خودشان رعب و وحشت را در میان مردم ایجاد می کردند، پس از گذشت چند روز یکی پس از دیگری در دام پلیس گرفتار می شوند.

بامداد دیروز نیز یکی دیگر از این مردان قوی هیکل که از دیدن ماموران پلیس به شدت شوکه شده بود، دستبند به دست راهی کلانتری شد تا تحت بازجویی قرار گیرد.
چند وقتی می شود که پسرهای جوانی در تلگرام فیلم های ترسناکی از خودشان منتشر می کنند، که در آن هرکدام برای همدیگر کُری های خطرناکی می‌خوانند. همه شان از گنده لات های مازندران هستند که خودشان را برتر از دیگری می دانند و سعی کردند با انتشار این کلیپ ها رعب و وحشت را در دل مردم مازندران به خصوص قلدرهای آنجا ایجاد کنند. ولی این کلیپ ها پایان خوشی برای آنها نداشت. آنها به جای ترساندن مردم، ماموریت ویژه ای برای پلیس مازندران آماده کردند و خیلی زود گرفتار شدند. تنها کسانی که از آنها نترسید، تیم ویژه کارآگاهان پلیس مازندران بودند، که پس از تماشای این فیلم‌ها و به خاطر رعب و وحشتی که در میان مردم ایجاد شده بود، عملیات دستگیری آنها را آغاز کردند. در دو روز گذشته ٥ نفر از این اراذل و اوباش مازندران گرفتار پلیس شدند و بامداد دیروز هم یکی دیگر از بازیگران اصلی کلیپ‌هایی که اراذل و اوباش مخوف استان مازندران در چند روز گذشته در فضای مجازی منتشر کرده بودند دستگیر شد. او بلافاصله پس از انتشار فیلمی خشن از خود در فضای مجازی به اتهام محاربه و افساد فی الارض تحت تعقیب قضایی قرار گرفت. این اراذل و اوباش با ربودن تبهکاری از منطقه گتاب و زدن قمه به وی اقدام به قدرت نمایی کرده و با انتشار فیلم آن موجبات ناامنی در منطقه را فراهم کرده است. اما در این میان مهمترین متهم تحت تعقیب پلیس محمود طالبی معروف به شاه مازندران است که در کلیپ تلگرامی صحنه‌های وحشت‌آوری را به تصویر کشیده است. محمود که زندانی تبعیدی در سیستان و بلوچستان بود و در حال حاضر اتهام محاربه دارد پس از آزادی هنگامی که یک شرور قصد داشته او را با شلیک گلوله ترور کند با گیر کردن گلوله در تفنگش جان سالم به‌در برده است. اما محمود پس از نجات جانش با گروگان گرفتن عامل ترور، او را در برابر دوربین تحت شکنجه قرار داده و این کلیپ را منتشر کرده است. پلیس در این ماجرا عامل ترور نافرجام، نوچه شاه مازندران را دستگیر کرده ولی تحقیقات برای ردیابی محمود ادامه دارد و انتظار می‌رود که به زودی این مرد خطرناک نیز دستگیر شود.
واکنش اشتری به فیلم‌های عربده‌کشی اشرار
فرمانده نیروی انتظامی به انتشار تصاویر جهت‌دار از برخی از اقدامات نادرست ناجا در سال‌های گذشته واکنش نشان داد. سردار حسین اشتری در حاشیه همایش پلیس، روانشناسی و مشاوره با حضور در جمع خبرنگاران گفت: همان زمان با متخلفان برخورد کرده بودیم اما بار دیگر این تصاویر در فضای مجازی منتشر شده است. چندی پیش فیلم‌هایی در شبکه‌های مجازی از تعدادی از اوباش پخش شد که این فیلم‌ها مربوط به قبل است و بسیاری از افراد حاضر در آنها شناسایی و دستگیر شده و پرونده‌شان در مراجع قضائی است. وی با بیان این‌که برخی از این افراد نیز فراری هستند و در آینده دستگیر شده و به سزای اعمالشان خواهند رسید، خاطرنشان کرد: البته این افراد در محیط خصوصی اقدام به این کار کرده و قدرتنمایی‌‌شان در ملأعام نبوده اما با توجه به این‌که سبب وحشت مردم شده و اقدام خلاف قانون انجام دادند، با آنها برخورد خواهیم کرد. فرمانده نیروی انتظامی با بیان این‌که ما در سال‌های گذشته کمترین تحرک را از سوی این افراد داشته‌ایم، خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر با تعداد زیادی از اراذل و اوباش برخورد شده و ما اجازه قدرت‌مندنمایی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان را به آنان نخواهیم داد. اشتری در پاسخ به سوالی درباره انتشار فیلم‌هایی از تخلفات برخی از ماموران نیروی انتظامی در فضای مجازی اظهار کرد: ما با تخلفات حتی اگر در داخل ناجا نیز باشد، برخورد می‌کنیم؛ برخی از این فیلم‌ها که در فضای مجازی نمایش داده می‌شوند، مربوط به چند ‌سال گذشته است که ما ماموران خاطی را شناسایی و با آنها برخورد کردیم اما فیلم‌ها و تصاویر آن به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است.
وی با بیان این‌که ناجا با هرگونه ناهنجاری برخوردی قاطع خواهد داشت، اظهار کرد: افرادی که اقدام به توزیع این فیلم‌ها کنند نیز شناسایی و با آنها برخورد می‌شود. فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به سوالی درباره ماجرای تعقیب و گریز ماموران پلیس با متهمان در سبزوار که منجر به هلاکت تعدادی از متهمان شده بود، گفت: هنوز رأی رسمی را به ما اعلام نکرده‌اند. ماموران ما با حکم قضائی با این افراد برخورد کرده بودند و ما درحال رسیدگی به پرونده این افراد هستیم و ان‌شاءالله نتایج را اعلام خواهیم کرد. اشتری درباره امنیت مرزها در ایام انتخابات نیز خاطرنشان کرد: وضع امنیت در شهرهای مرزی بسیار خوب است و ما امیدواریم که انتخاباتی در کمال آرامش و امنیت را در سراسر کشور برگزار کنیم؛ چراکه معتقدیم حضور باشکوه مردم می‌تواند امنیت را تضمین کند. به گزارش ایسنا، فرمانده نیروی انتظامی با بیان این‌که تحرکات در فضای مجازی نیز رصد و با تخلفات برخورد می‌شود، خاطرنشان کرد: جلسات مختلفی با ستاد کل نیروهای مسلح، دستگاه‌های امنیتی و... برگزار شده که انتخاباتی در امنیت کامل برگزار کنیم.

شهروند

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها