رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 130270

زیدان راضی و خوشحال از اقتدار رئال

ساعت24- سرمربی رئال مادرید از پیروزی پر گلی که تیمش برابر اسپانیول به دست آورد خوشحال است و به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت. او از عملکرد رونالدو و رودریگز راضی است و از احتمال زیاد جدایی چریشف سخن به میان آورد.

زین‌الدین زیدان
رئال مادرید سومین پیروزی پر گل خود را با زین‌الدین زیدان تجربه کرد. کهکشانی‌ها در ادامه هفته بیست و دوم رقابت های لیگا به مصاف اسپانیول رفتند و موفق شدند با شش گل برابر این تیم به پیروزی برسند تا فاصله خود را با اتلتیکو مادرید تیم دوم جدول رده بندی به حداقل رسانند.

زین الدین زیدان سرمربی رئال در نشست خبری بعد از بازی گفت: چنین نتایجی من را غافلگیر می‌کند. پیروز شدن آن هم با نتایج پنج بر صفر و شش بر صفر اصلا آسان نیست. هدف ما این است که بهترین بازی‌ها را به نمایش بگذاریم و بازی به بازی پیشرفت کنیم. می خواهیم تا هفته های پایانی برای کسب عنوان قهرمانی امید داشته باشیم. در دیدار برابر اسپانیول بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و از نتیجه به دست آمده و عملکرد بازیکنان راضی هستم.

زیدان در این دیدار برای نخستین بار خامس رودریگز را در ترکیب اصلی قرار داد. او از عملکرد این بازیکن راضی است. زیدان گفت: خامس در دیدار امشب چه با توپ و چه بدون توپ عملکرد خوبی از خود نشان داد. از عملکرد او راضی هستم و خوشحالم که چنین بازیکنانی را در اختیار دارم.

او درباره بنزما گفت: به طور کلی بنزما بازیکن خوبی است. او می تواند بهتر از این هم شود. بنزما باید سطح کیفی کنونی خود را حفظ کند و نهایت تلاشش را به کار گیرد تا به گلزنی های خود ادامه دهد. او بازیکن توانایی است و می تواند کمک زیادی به رئال کند.

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید هم عملکرد خوبی در دیدار برابر اسپانیول داشت و موفق به هت تریک شد. زیدان به ستایش از این ستاره پرتغالی پرداخت و گفت: وقتی درباره رونالدو صحبت می کنیم درباره بازیکنی صحبت می کنیم که بسیار بلند پرواز و با انگیزه است. او نه تنها در کارهای هجومی بسیار خوب ظاهر شد بلکه در کارهای دفاعی هم کمک زیادی به تیمش کرد.

زیدان درباره شانس رئال مادرید برای قهرمانی در لیگا، افزود: رقابت های لیگا سخت و بسیار پیچیده است. هنوز تکلیف تیم قهرمان مشخص نشده است و به همین خاطر هم نباید ناامید شویم، بلکه باید به جدیت و جنگندگی زیاد به کار خود ادامه دهیم. بازی‌های سختی پیش رو داریم. تنها دیدار برابر بارسلونا و اتلتیکو مادرید سخت نیست، بلکه همه بازیهای سخت و نیازمند تلاش و تمرکز است. اگر رئال مادرید عنوان قهرمانی در لیگا را به دست آورد به خاطر درخشش یکی و دو بازیکن نبوده است، بلکه رئال بازیکنان خوبی در اختیار دارد که در کارهای گروهی توانا هستند و این نقطه‌ی قوت برای ما به شمار می‌آید.

سرمربی فرانسوی رئال مادرید درباره شانس این تیم برای قهرمان شدن در لیگ قهرمانان اروپا، اظهار کرد: با از سرگیری لیگ قهرمانان اروپا شرایط سخت می شود، چرا که مجبور می شویم هر هفته دو بازی سخت داشته باشیم و این باعث می شود تا خود را از نظر بدنی بسیار آماده نگه داریم. لیگ قهرمانان اروپا رقابتی سخت و بسیار حساس است و تیمی می تواند جام قهرمانی را بالای سر برد که بسیار آماده باشد.

زیدان در پایان سخنان خود درباره چریشف گفت: چه بسا این بازیکن از رئال مادرید جدا شود. فردا همه چیز مشخص می شود. او بازیکنی است که به بازی کردن نیاز دارد. امیدوارم که به هر تیمی که می رود موفق باشد و بازیهای درخشان را برای تیم خود به نمایش گذارد.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها