رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 132476

تعرض به 7 کودک توسظ یک زن در مهمانی شوم +تصاویر

ساعت 24-خانم " لیندزی آن رود مسکی " 33 ساله اهل " اسکاتس دال " به 18 مورد اذیت و آزار و سو استفاده از کودکان متهم شد .

خانم " لیندزی آن رود مسکی " 33 ساله اهل " اسکاتس دال " به 18 مورد اذیت و آزار و سو استفاده از کودکان متهم شد .


براساس گزارش پلیس این استاد " یوگا " پس از برگزاری جشن تولد و دعوت چندین پسر 11 تا 15 ساله شروع به اذیت و آزار قربانیان خود کرد به طوری که به یک پسر 15 سال در آن مراسم تعرض کرد .

یک معلم

وکیل مدافع " رودومسکی " در دفاع از او گفت : موکلش در هنگام ارتکاب این جرایم متاثر از مصرف دارو و روان گردان بوده است وهیچ حافظه ای از این موارد گفته شده به یاد ندارد و او را بی گناه دانست .

در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد تعداد قربانیان که پس از پایان جشن و رفتن مهمانها به خانه هایش توسط این جنایت کار در خانه او نگه داشته شدند7 کودک بود که مورد سو استفاده توسط او قرار گرفتند و پس از متوجه شدن والدین و رفتن آنها به اداره پلیس و شکایت از " رودومسکی " او توسط پلیس بازداشت شد .

یک معلم

خانم " رودومسکی " متعرض در حال حاضر در بازداشت به سر می برد و در تاریخ بعدی دادگاه پس از مشخص شدن همه ابعاد این جنایت مجازات خواهد شد .

گفتنی است دارویی که متهم ادعا می کند در شب جنایت استفاده کرده است نوعی قرص بی رنگ و بدون مزه به نام GHB است که مصرف آن باعث ایجاد خواب آلودگی و همچنین از بین رفتن حافظه در مدت تاثیر این دارو در مصرف کننده می شود .

باشگاه خبرنگاران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها