رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 134460

عراقچی: دیپلماسی ایران متکی بر قدرت مردم است

ساعت 24- سید عباس عراقچی تاکید کرد:‌ دیپلماسی ایران در عرصه‌های بین‌المللی متکی بر قدرت مردم است .

معاون امور حقوقی و بین‌الملل وزارت امور خارجه در مورد تاثیر حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن بر قدرت دیپلماسی ایران در عرصه های بین‌المللی تصریح کرد: دیپلماسی ایران در عرصه‌های بین‌المللی، بر هیچ چیزی جز بر قدرت مردم متکی نیست و بعد از توکل به خداوند ، آنچه که به دیپلماسی ایران توان حضور در عرصه های مهم بین‌المللی داده اتکا به همین مردم و حضور باشکوه و قدرتمندانه آن‌ها در عرصه های مختلف بوده است.

وی با اشاره به توانمندی ایران در عرصه های دفاعی، اقتصادی، علمی ، سیاسی و فرهنگی با اتکا به قدرت مردم گفت: ما با اتکا به این پشتوانه قوی توانسته‌ایم در عرصه های بین‌المللی و منطقه‌ای با قدرت حضور پیدا کنیم.

این دیپلمات ارشد کشورمان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران بر پایه حضور قدرتمندانه مردم در اداره کشور واقع شده و قدرت خود را از آن می گیرد ، خاطر نشان کرد: حضور مردم در عرصه های مختلف خود را در عرصه هایی چون راهپیمایی ها ، حضور در جبهه های مقاومت و هم‌چنین انتخابات نشان می‌دهد.

عراقچی با اشاره به اهمیت انتخابات گفت:‌ مشارکت بالای مردم در انتخابات ، ثبات،‌ مشروعیت و اقتدار ایران را نشان می‌دهد و ما در انتخابات ریاست جمهوری گذشته که مقام معظم رهبری از آن به عنوان حماسه سیاسی یاد کردند شاهد مشارکت بالای هفتاد درصد مردم بودیم و این میزان مشارکت برای پیشرفته ترین دموکراسی های غربی یک آرزو است.

معاون ظریف در بخش پایانی صحبت های خود گفت: مطمئن هستم که مردم در انتخابات پیش رو حضور قدرتمندانه خود در دفاع از جمهوری اسلامی ایران را نشان خواهند داد.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها