رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 135415

با توانایی های جالب و پنهان در کانال های تلگرام آشنا شوید

ساعت 24-تاکنون روش های ارتباطی و تعامل با کاربر تغییرات و انقلاب های مختلفی به خود دیده بود و باید گفت اکنون نوبت کانال هاست که بتوانند قدم هایی در رضایت کاربر ها برداشته و مرتفع کننده نیاز های ارائه دهندگان محتوا باشند. از تعداد کاراکتر های محدود در توییتر گرفته تا گستردگی محتوا در فیسبوک و در نهایت توانایی های گوگل پلاس و لینکدین و اکنون ساده تر و ساده تر از تمامی قبلی ها! کانال های تلگرامی که تنها دسترسی را به موبایل و گوشی های تلفن همراه مختص میکنند و کاربری را که این روز ها به اینترنت گردی با موبایل خو گرفته راضی نگه می دارند!

تلگرام
مدتی است شاهد پیشرفت خوبی در زمینه کانال ها در تلگرام هستیم که توانسته گستردگی و همینطور رضایت کاربران را در پی داشته باشد، اما باید اعتراف کرد هنوز راه زیادی تا ارائه محتوا با کیفیت مطلوب وجود دارد، چرا که اکنون بیشتر این سیستم برای سرگرمی مورد استفاده قرار می گیرد.

طی این مطلب ۳ نکته جالب که احساس می شود از توانایی های کانال هاست ولی بسیاری از آن غافل هستند خواهیم پرداخت:

کانال های شخصی راهکاری جایگزین وبلاگ نویسی

درست است، می توان این امکان را جایگزین وبلاگ نویسی دانست، شما می توانید تنها با نصب داشتن یک نسخه از برنامه تلگرام در گوشی موبایلتان برای خودتان یک کانال ایجاد کنید، متن های خودتان را در آن نشر دهید، آدرس آن را در اختیار دیگران قرار دهید و یا افرادی خاص را به آن دعوت کنید.
در انتخاب تیتر کمی مردد بودم که ببینم می توان این ابزار ساده را جایگزین وبلاگ نویسی کرد یا خیر! متاسفانه می توان! چرا متاسفانه؟ اینکه امکان سرچ گوگل در این نوع محتوا نیست، اینکه منبع و ماخز مطالب آنچنان تعیین شده نیست و اینکه تعاملی برای کاربر ها برای انتقال نظر هایشان وجود ندارد و بسیاری دیگر این رسانه های کوچک را با وبلاگ نویسی متفاوت و متمایز کرده اما از جهت دیگر دم دست بودن و ساده بودن انتقال محتوا از نوشته بگیرید تا Voice و ویدئو که با آسانترین روش می توان آن را نشر داد، می تواند از مزایای این رسانه کوچک باشد. اگر اهل وبلاگ نویسی هستید که هیچ، به مسیرتان ادامه دهید و مسلما کانال ها توقع شما را برآورده نخواهد کرد. اما اگر تاکنون می خواستید برای خودتان یک وبلاگ داشته باشید اما فرصت آن را نداشتید پینشهاد می کنم الان از یک کانال جمع و جور شروع کنید ببیند چند مرده حلاجید !
خوشبختانه نمونه های بسیاری از افرادی که این بستر را برای نوشتن و نشر محتوا انتخاب کرده اند سراغ دارم و حتی مطالب و متون آنها را دنبال می کنم. شاید در نوبه ای به صورت جمع بندی شده تعدادی از خواندی ها را به شما معرفی کردم.

f74cdc9ab25d93634e6f1b7c2863d357

کانال های گروهی! بحث کنید بدون مشخص شدن نام و مشخصات افراد

درست است، این یک ایده خوب است برای صحبت کردن و بخث و تبادل عقیده، یک کانال ایجاد کنید و تمامی افرادی را که در کانال عضو کرده اید و یا عضو می شوند را جزو لیست administrator کنید! با این کار هیچ کس متوجه این که مطلب منتشر شده از سوی چه کسی است نخواهد شد. این راه یک روش ابداعی و جالب است تا بتوانید در یک بستر متعادل راجع به مسائل مختلف بدون شناخته شدن اظهار نظر و عقیده کرد. اگر گروهی از افراد را می شناسید که پایه بحث هستند این یک ابزار هیجان انگیز است!

com.hanista.mobogram16

از ابزاری چون Mobogram غاقل نشوید

خوشبختانه با توجه به متن باز بودن اندروید و دسترسی آسان و دردسر های کمتر این بستر نسبت به برنامه نویسی iOS شاهد پیشرفت های خوبی در بحث توسعه اندروید بوده ایم! موبوگرام یکی از مثال های خوب است، با نصب این اپ می توانید از امکانات خوب آن برای مدیریت کانال ها و باقی استفاده های تلگرامی استفاده کنید. در نسخه پایانی این برنامه امکان استفاده از ۲ نام کاربری در تلگرام اضافه شده که بسیار کاربردی است!

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها