رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 136751

با گزینه مراکشی جدید استقلال آشنا شوید

ساعت ۲۴- بعد از اینکه حضور جیووانی در استقلال منتفی شد، استقلالی ها به جای این بازیکن برزیلی یک بازیکن مراکشی را زیر نظر گرفته‌اند. عادل شیحی بازیکن ۲۷ ساله‌ای است که استقلالی‌ها به دنبال او رفته‌اند تا این بازیکن را برای تقویت خط میانی خود به خدمت گیرند.

بعد از اینکه حضور جیووانی در استقلال منتفی شد، آبی‌ها به جای این بازیکن برزیلی یک بازیکن مراکشی را زیر نظر گرفته‌اند. عادل شیحی بازیکن ۲۷ ساله‌ای است که استقلالی‌ها به دنبال او رفته‌اند تا این بازیکن را برای تقویت خط میانی خود به خدمت گیرند.

عادل شیحی که متولد دوسلدورف آلمان است در حال حاضر تابعیت کشور مراکش را دارد و دو بازی برای تیم ملی این کشور انجام داده است. شیحی که تخصص بازی در پست هافبک راست راست را دارد ۲۱ فوریه ۱۹۸۸ در دوسلدورف آلمان به دنیا آمد. او سابقه ۱۳۰ بازی و ۲۰ گل برای تیم کلن در بوندس لیگا دسته اول و دوم را دارد،جولای ۲۰۱۴ و پس از سقوط فولام انگلیس به رقابت های دسته اول این کشور به جمع شاگردان فلیکس ماگات سرمربی اسبق فولام پیوست اما نتوانست درخشش خود در کلن را در در جمع لندنی ها تکرار کند و تنها در یک بازی برای این تیم به میدان رفت.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها