رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 136963

خبر خوش استقلالیها لو رفت!

ساعت24-دوست نزدیک فرهاد مجیدی از عدم پاسخگویی مسولان باشگاه استقلال به پیشنهادش ابراز گلایه مندی کرد.

برایان اعتماد،نامی است که چند ماهی است میان هواداران استقلال به اسم آشنایی تبدیل شده. روزی که فرهاد مجیدی از وی به عنوان دوست نزدیک و برادرش یاد کرد و بعد خبر داد،خبرهای خوشی در راه است می شد انتظار کشید پیشنهاد ویژه ای برای مدیران باشگاه در راه است.

برایان اعتماد،یک وکیل بین المللی است. شرکت لوکس کریستی که برایان اعتماد مدیریت آن در بخش خاورمیانه را برعهده دارد.این مجموعه، یک شرکت بین المللی و عظیم املاک است که به عنوان غول املاک جهان شناخته می شود. سنگ بنای این نام تجاری در سال 1766 میلادی با شعار اعتماد، صداقت، اختیار، و تعالی گذاشته شده است و دامنه گستردگی این شرکت به 46 کشور جهان می رسد و اخیرا در پرتغال، هلند، موناکو، هاوایی، سنگاپور، آفریقای جنوبی، جزایر قناری، اسپانیا و اتریش هم گسترش یافته است. اما بخش خاورمیانه این شرکت در سال 2014 در دبی تاسیس و از همان ابتدا مدیریتش به برایان اعتماد سپرده شده است.

حالا،اعتماد در اینستاگرام خود از پشت پرده پیشنهادش به باشگاه استقلال رونمایی کرده. او نوشته: من می خواستم یک استادیوم را برای طرفداران استقلال بسازم ولی هنوز منتظر جوابم. من استقلال را دوست دارم.

در شرایطی که فرهاد مجیدی روز جمعه تماشاگر بازی استقلال و گسترش است،دوست نزدیکش همراه با او به تهران نیامده. چه کسی درون باشگاه استقلال،پیشنهاد مجیدی را وتو کرده است؟

کاپ

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها