رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 137548

پس از مهناز افشار هنرمندان دیگری ضمن دعوت به شرکت در انتخابات از رای به فهرست اصلاح طلبان خبردادند

ساعت24-این روزها با نزدیک شدن به روز موعود انتخابات و روز هفتم اسفند که قرار است انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان برگزار شود هیجانات مربوط به این رویداد بیشتر می شود و افراد گوناگون برای دعوت مردم به شرکت در انتخابات و یا رای به گروه و افراد خاص تلاش می کنند.

10387825_1121365787875887_921411401_n.jpg
در این میان برخی هنرمندان تلویزیون و سینما نیز به دیگر مردمان علاقمند به شرکت در انتخابات پیوسته و ضمن دعوت از عموم برای شرکت در انتخابات برخی نیز اعلام کرده اند که به فهرست خاصی رای می دهند. در این میان در شبکه احتماعی برخی هنرمندان تصاویری از فهرست یک گروه متشر شده که این هنرمندان اعلام کردند به این فهرست رای می دهند.در این میان حسین پاکدل ،الهام کردا،حانیه زاهد،ترانه علیدوستی،احسان حائری،بهار رضایی،شیدا خلیق،آزده صمدی و امیرجعفری از جمله کسانی بودند که در شبکه اجتماعی از رای دادن به فهرست اصلاح طلبان خبرداده اند. در میان این گروه برخی مانند سید علی صالحی با انتشار تصویر زیر دعوت به رای دادن کردند.

حبیب رضایی نیز در نوشته ای در این باره نوشته:روزهايي كه باز اگر از دست بروند،تا سالها بايد تاوانش را همه مردم پس بدهند. از گناه بي عملان و نارفيقاني كه بر طبل بي حاصل "براي چي راي بدم؟" همچنان مي كوبند،نمي توان گذشت.كبك هاي كه بعد از اين همه سال ، نفهميده اند با خانه نشستن و تئوري دادن انچه قرباني مي شود عمر است و اميد،.. پس با هم به شعور هم حرمت بگذاريم و به اميد خدا و به نام نامي مردم ايران صندوقهاي راي را،با انتخاب و حمايت از حداقل نيروهاي باقي مانده در فهرست صالحان،چراغاني كنيم ..همين.تبصره: ميزان اهميت مجلس خبرگان اين دوره ، خيلييي تعيين كننده است.. باز همين

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها