رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 138043

راز جوان دوجنسی در کورس هولناک نیایش

ساعت 24-در بین اجساد سوخته سه جوان سرنشین ب ام و که بدنبال کورس مرگبار بامدادی دچار حادثه شده بودند، یک جوان دوجنسی شناسایی شد. این ب ام و در جریان کورس جنون‌آمیز با یک بنز، با پایه پل عابر پیاده در بزرگراه نیایش برخورد کرد و آتش گرفت.

1
مشخصات قربانیان که دوپسر جوان و یک دوجنسی بوده شناسایی شده و تحقیقات برای راز گشایی از این جنون مرگبار ادامه دارد.

ساعت 4:29 صبح سه شنبه در غرب به شرق بزرگراه نیایش بعد از پل اشرفی اصفهانی، یک خودروی ب ام و اتاق 3 سال 2014 که سرعت زیادی داشت از مسیر منحرف شد و با پایه پل عابر پیاده برخورد کرد.

همزمان با این تصادف هولناک خودروی ب ام و آتش گرفت و سرنشینان آن که 3 نفر بودند بخاطر شدت حادثه نتوانستند خود را به بیرون از خودروی سوزان برسانند و در شعله های آتش سوختند.

وقتی ماجرای این تصادف به آتش نشانی و پلیس مخابره شد تیم های امدادی بلافاصله آتش را مها ر کردند و اجساد سوخته شده 3 قربانی را بیرون کشیدند.

تکنسین های اورژانس در همان صحنه حادثه مرگ هر 3 سرنشین ب ام و را تایید کردند و پرونده ای در کلانتری باغ فیض تشکیل شد و تجسس ها با هماهنگی پلیس راهور تهران انجام شد.

بررسی دوربین های ترافیکی بزرگراه نیایش نشان داد که همزمان با جریمه شدن این ب ام و بخاطر سرعت مخاطره آمیز یک خودوری لوکس بنز نیز در همان مسیر بخاطر سرعت جنون آمیز جریمه شده است که نشان از کورس مرگ در بامداد تاریک می داد.

از سوی دیگر با ردیابی پلاک خودرو خانواده راننده آن که جوانی 24 ساله بود شناسایی شد و از این طریق ماموران پی بردند در زمان حادثه این پسر با دو دوست جوان خود که یکی شان دوجنسی است سوار بر ب ام و بودند و خانواده های دو قربانی دیگر نیز شناسایی شدند.

بنابه این گزارش فرضیه‌ای مبنی بر اینکه 3 قربانی در زمان حادثه بخاطر مصرف مشروبات الکلی مست بوده‌اند مطرح است و تحقیقات در این زمینه از سوی بازپرس دادسرای راهور ادامه دارد.

خانواده های هر 3 سرنشین جانباخته صبح حادثه برای شناسایی اجساد سوخته انان به پزشکی قانونی رفتند و خودروی بنز نیز تحت تعقیب است تا جزییات کورس مرگبار فاش شود.


برنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها