رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 138215

اظهارات عجیب رویانیان علیه مدیرعامل پرسپولیس/طاهری دوچرخه اش را هم برای پرسپولیس نمی فروشد!

ساعت 24- اعتصاب کوتاه بازیکنان پرسپولیس در تمرین چند روز پیش سرخپوشان، سبب شد علی اکبر طاهری در گفتگویی مدعی شود بدهی های قبلی باشگاه سبب شده او نتواند طبق برنامه حق و حقوق بازیکنان تیمش را پرداخت کند و همین موضوع سبب ایجاد چنین حاشیه هایی در تیم شده است.

رويانيان
ماحصل گفتگوی رویانیان را در زیر می خوانید.

طاهری مدعی شده اعتصاب بازیکنان پرسپولیس به خاطر بدهی های مدیرعامل های قبلی باشگاه است.
من نمی دانم چه زمانی قرار است این فرافکنی ها تمام شود و هر کسی پای نتایج کارهای خود بیاستد. مگر زمانی که ما بودیم تیم بدون بدهی بود؟ ما هم زمانی آمدیم که کلی بدهی از قبل باقی بود.


یعنی شما هم چنین مشکلی داشتید؟
همه مدیران استقلال و پرسپولیس چنین مشکلی دارند. من صدها هزار دلار بدهی خارجی و میلیاردها تومان بدهی داخلی را که مربوط به مدیران قبلی بود پرداخت کردم اما نگفتم بدهی قبلی هاست و به من ربطی ندارد. مطمئنا وقتی طاهری برود هم بدهی زیادی به مدیران بعدی خواهد رسید.


پس قبول دارید که بدهی های قبلی سبب اعتصاب بازیکنان پرسپولیس شده است.
نه که قبول ندارم. مدیران جدید می دانستند که وضعیت تیم چگونه است و قبول کردند در چنین شرایطی کار کنند. آقای طاهری هر بار می گوید به خاطر بدهی سال های قبل. خود شما مگر سال های قبل نبودید؟ الان دو سال است که مدیر هستید و قبلش هم عضو هیات مدیره بودید یا در سمت دیگری مشغول بودید پس از این بدهی ها آگاه بودید و در زمان خود شما چنین بدهی هایی روی هم انباشته شده است. تا چه زمانی قرار است فرافکنی کنید و بگویید بدهی برای دیگران است و شما هیچ بدهی ای باقی نگذاشتید؟ به نظر می رسد آقایان 50 سال دیگر هم بخواهند حرف بزنند باز از بدهی قبلی ها بگویند و قبول نکنند خودشان سال هاست در تیم مشغول فعالیت هستند و باید این بدهی ها را پرداخت کنند.


در زمان شما هم شاهد اعتصاب بازیکنان، آن هم شب قبل از دربی بودیم.
بله، اگر یادتان باشد به خاطر حساسیت موضوع خیلی زود دست به کار شدیم تا پول بازیکنان را پرداخت کنیم. آن زمان نگفتیم بدهی به خاطر مدیران قبلی است و به ما ربطی ندارد. من خانه ام را فروختم تا اعتصاب بازیکنان پایان یابد. یعنی تنها سرپناه خانواده ام را دادم تا پرسپولیس به آرامش برسد، حالا به طاهری بگویید دوچرخه اش را برای پرسپولیس بفروشد ببینید حاضر می شود چنین کاری کند یا خیر.

بانك ورزش

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها