رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 138356

اظهارات فانی در خصوص معوقات فرهنگیان بازنشسته

ساعت24-وزیر آموزش و پرورش با اشاره به این که پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال ۹۳ طی هفته آینده پرداخت می‌شود، توضیحاتی را در خصوص چرایی دریافت شهریه از پذیرفته‌ شدگان در آزمون استخدامی ارائه کرد.

علی اصغر فانی در خصوص پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان اظهار داشت: برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال 93 به 1050 میلیارد تومان اعتبار نیاز داشتیم که محقق شد و طی هفته آینده پرداخت می‌شود.


وی در خصوص تبدیل نیروهای قراردادی به پیمانی گفت: تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به پیمانی با مجوز سازمان مدیریت امکان پذیر است، هم اکنون 12 هزار نیروی قراردادی در آموزش و پرورش داریم که در حال پیگیری وضعیت آنها هستیم.

وزیر آموزش و پرورش در خصوص عدم احتساب دوره آموزش بدو خدمت به عنوان سنوات گفت: افرادی که در دانشگاه فرهنگیان تحصیلی می‌کنند، دوره تحصیل‌شان جزو سنوات خدمت آنها محسوب می‌شود.

فانی در خصوص چرایی دریافت شهریه از پذیرفته‌ شدگان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش عنوان کرد: امسال از بین فارغ‌التحصیلان لیسانس و فوق‌لیسانس سایر دانشگاهها در رشته‌های مختلف برگزاری آزمون استخدامی پذیرش نیرو داشتیم. این افراد برای ورود به مدارس از مهر سال 95 باید دوره آموزشی طی کنند که این دوره هزینه دارد و چون هنوز کارمند ما نیستند نیمی از هزینه را از آنها دریافت می‌کنیم. البته در تلاش هستیم تا وامی را فراهم کرده و به این افراد پرداخت کنیم تا شهریه خود را از طریق این وام پرداخت کنند.

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها