رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 139189

چرا سلحشور به قطعه هنرمندان نرفت؟

ساعت 24-مهدی سلحشور گفت: برادرم بخاطر اینکه به شدت به فضای حاکم بر سینمای کشور نقد داشت و از این رو علاقه نداشت که در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شود.

سلحشور
مهدی سلحشور، برادر فیلمساز قرآنی کشورمان درباره برادر خود این چنین اظهار نظر کرد: فرج‌الله سلحشور هنرمندی بود که دغدغه اصلی وی انجام دادن کار دینی و قرآنی بود. برادرم همیشه از این نکته آزرده‌خاطر بود که چرا در کشور ما هنر قرآنی تا به این اندازه مهجور است.


وی افزود: دغدغه کار قرآنی کردن تا آخرین روزهای زندگی با وی همراه بود و هر گاه که درباره هنر اظهار نظر می‌کرد، آرزو داشت تا سریال موسی(ع) را بتواند جلوی دوربین ببرد؛ آرزویی که به سرانجام نرسید و دلیلش هم برای این اشتیاق آن بود که پوزه صهیونیست را به خاک بمالد.

سلحشور تاکید کرد: وی به شدت در زندگی ساده‌زیست بود. نمود بارز این ادعا را به وضوح می‌توان در دستمزدهایی که وی در ساخت آثارش دریافت می‌کرد مشاهده کرد.

وی در پاسخ به اینکه چرا برادرش حاضر نشد در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شود، تصریح کرد: سلحشور به شدت به فضای حاکم بر سینما و تلویزیون نقد داشت چون معتقد بود هنر اسلامی و قرآنی آن چیزی نیست که امروزه در سینما و تلویزیون شاهد آن هستیم و از این رو علاقه نداشت که در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شود.

مشرق

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها