رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 139516

گلایه تلخ «مسعود جاهد» ساعاتی پس از درگذشت همسر هنرمندش «شیدا جاهد»

ساعت 24-11 اسفند, 1394 موسیقی ایرانیان اخبار و مطالب دیگر رسانه ها, شهر خبر تعداد بازدید از این مطلب: 62,146 ۲

9
همسر شیدا جاهد چند ساعت بعد از درگذشت این هنرمند عرصه موسیقی از دغدغه های وی در اعتلای موسیقی ایرانی سخن گفت.

مسعود جاهد همسر زنده یاد شیدا جاهد که ساعات پایانی شب گذشته بر اثر سرطان در بیمارستان لاله تهران دار فانی را وداع گفت توضیح داد: در این چند شبی که همسرم به کما رفته بود تعدادی از مسئولان و هنرمندان جویای حال وی بودند اما چون خودم چندان راغب نبودم که این فضا تبدیل به یک فضای رسانه ای شود که شاید تعدادی از دوستان تصور کنند قصد مانور تبلیغاتی دارم تمام تلاش خود را انجام دادم که این مدت نیز در بی سر و صدا ترین شکل ممکن کارها انجام شود.

وی ادامه داد: من دیگر گله و شکایت آنچنانی از کسی ندارم هر انتقاد و شکایتی بود سال ها قبل به دولتمردان اعلام کردم اما آنها هیچ توجهی به خواسته های من نداشتند و اعلام کردند که همسرم نمی تواند کاری تولید کند. حتی وقتی همسرم به این بیماری مهلک دچار شد باز هم شکایتی نکردم و با وجود اینکه هزینه های درمان وی بسیار سرسام آور بود تلاش کردم بدون گله و حاشیه سازی در کنار همسرم باشم. البته بعدها که دولت عوض شد بسیار خوشحال شدم که تیم آقای مرادخانی و دفتر موسیقی به همسرم مجوز دادند تا در کنار هم بتوانیم سه آلبوم را تولید کنیم؛ موضوعی که در زمان خود به نوعی ساختارشکنی به حساب می آمد.

جاهد گفت: یادم می آید در آن روزهایی که مجوز کارها صادر شد همسرم با وجود بیماری سختی که داشت از شرایط راضی بود و دائم منتظر این بود که حالش بهتر شود. او در میان تمام مسایلی که در زمینه فعالیت بانوان هنرمند وجود داشت تلاش خود را انجام داد که در عین التزام به قانون خدمتی هم به موسیقی ایرانی داشته باشد. در واقع او در این میدان کفش آهنی پوشید و مانند بولدوزری عمل کرد که راه را برای نسل جدید موسیقی باز کرد و نشان داد که بانوان نیز می توانند همراه با مردان تاثیر بسزایی در حوزه موسیقی داشته باشد.

همسر زنده یاد شیدا جاهد ضمن قدردانی از همه مسئولان و هنرمندانی که طی روزهای گذشته از سوی وزارت ارشاد و خانه موسیقی به دیدار همسرش آمدند اظهار امیدواری کرد که توجه به موسیقی اصیل ایرانی که آرزوی همیشگی شیدا جاهد بود بیشتر از گذشته باشد.

شیدا جاهد از هنرمندان فعال موسیقی ایرانی بود که یکشنبه شب نهم دی ماه بر اثر بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت.

منبع: مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها