رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 140689

دوست دارم استقلال قهرمان شود اما نمی شود

ساعت24- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که این تیم در لیگ پانزدهم ترسو بازی می‌کند.

جعفر مختاری‌فر درباره شانس قهرمانی استقلال در لیگ پانزدهم اظهار داشت: دوست داریم استقلال قهرمان شود اما فکر نمی‌کنم این اتفاق بیفتد. نحوه بازی کردن استقلال به یک تیم قهرمان نمی‌خورد. نه تنها استقلال، بلکه بیشتر تیم‌ها تجربی بازی می‌کنند، در صورتی که در دنیا تجربی بازی کردن به قهرمانی آنها کمک نمی‌کند.

«تیم‌ها در دنیا علمی بازی می‌کنند تا تجربی». وی با بیان این جمله افزود: فوتبال ما به گونه‌ای شده که نمی‌توان تشخیص داد چه تیمی قهرمان می‌شود. 9 سال در استقلال حضور داشتم و عمرم را برای این تیم گذاشتم و می‌خواهم استقلال هر سال عنوان قهرمانی را کسب کند اما باید همه چیز را در نظر گرفت و واقعیت را گفت. استقلال ترسو بازی می‌کند، در حالی فوتبال ترس ندارد. هر تیمی ببازد، شکست می‌خورد.

پیشکسوت تیم استقلال خاطرنشان کرد: پرسپولیس نیم فصل اول چهاردهم بود اما اکنون کجا قرار گرفته است؟ اگر پرسپولیس همه بازی‌هایش را ببرد، می‌تواند قهرمان شود. پرویز مظلومی رفیق من است اما پرسپولیس به خاطر سرمربی‌اش نتیجه می‌گیرد. اگر مظلومی بخواهد، به او کمک می‌کنم اما تاکید می‌کنم پرسپولیس با مربی‌اش علمی بازی می‌کند.

مختاری‌فر در پایان گفت: نمی‌دانم مشکل استقلال چیست اما اگر داخل خودشان مشکل دارند، باید خیلی زود حل کنند. اگر پولی نداده‌اند، مسئولان استقلال پول بازیکنان را بدهند تا بازیکن با آرامش کارش را انجام دهد.

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها