رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 142657

انریکه در آستانه شکستن رکورد گواردیولا

ساعت 24- اگر بارسلونا امشب بتواند برابر آرسنال به پیروزی دست یابد، رکورد بارسلونای پپ گواردیولا شکسته خواهد شد.

لوئيز انريكه
لوئیس انریکه از زمانیکه مربیگری بارسلونا را پذیرفته، در حال شکستن رکوردهای گوناگون است. تیم او با ثبت 36 بازی بدون باخت متوالی موفق شده رکورد ویژه رئال مادرید را بشکند و تنها 7 بازی با شکستن رکورد تاریخی یوونتوس فاصله دارد. کاتالان ها همچنین امشب به دنبال ثبت یک رکورد دیگر نیز هستند.


بارسلونا امشب بازی برگشت خود از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را برابر آرسنال در نوکمپ برگزار خواهد کرد. لوئیس انریکه تاکنون 9 بار هدایت بارسا در لیگ قهرمانان و در ورزشگاه نوکمپ را بر عهده داشته و آبی اناری ها در هر 9 مسابقه قبلی پیروز شده اند.


پس از ثبت برتری 6-1 بارسا بر رم در نوکمپ، انریکه با رکورد 9 برد خانگی متوالی در لیگ قهرمانان که پیش از این در اختیار پپ گواردیولا بود برابری کرد. یک برد احتمالی دیگر در بازی امشب برابر آرسنال می تواند انریکه را به تنهایی صاحب این رکورد کند. بارسلونای پپ بین سال های 2009 تا 2011 در 9 بازی خانگی متوالی در لیگ قهرمانان پیروز شد و پس از تساوی 1-1 برابر رئال این روند خاتمه یافت.

بارسلونا با کسب دهمین برد خانگی متوالی خود در لیگ قهرمانان، به رکورد یوونتوس خواهند رسید و پشت سر منچستریونایتد و رئال قرار خواهد گرفت. رئال با 11 برد خانگی متوالی بین سال های 2012 تا 2015 و یونایتد با 12 برد خانگی متوالی بین سال های 2006 تا 2008 در این زمینه رکورددار هستند.

ورزش سه

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها