رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 143040

روزهای تلخ برای تیم سرخ

مرگ ۲ – پرسپولیس صفر

ساعت 24-پرسپولیسی‌ها در سال ۹۴ روزهای تلخی را پشت سر گذاشتند و دو عضو خانواده این باشگاه جان خود را از دست دادند.

هادی نوروزی
قهوه‌های تلخ هرچقدر هم تلخ باشند، به تلخی، تلخی‌های زندگی تنه هم نمی‌توانند بزنند. تلخی‌هایی که با از دست رفتن انسا‌ن‌هایی پاک و نمونه با هیچ چیز شیرین نمی‌شوند. حتی اگر پرسپولیسی‌ها در پایان لیگ برتر پانزدهم قهرمان شوند و جام قهرمانی را به هادی نوروزی تقدیم کنند، تلخی درگذشت کاپیتان پرسپولیس شیرین نمی‌شود. شاید کام هواداران پس از گذشت ۸ فصل و قهرمان نشدن در تمام این سال‌های شیرین شود، اما مرگ هادی نوروزی غمی سنگین را به جان خانواده پرسپولیس انداخت.

پسر با اخلاق پرسپولیسی‌ها، شاید بازیکنی تکنیکی، آقای گل، حاشیه‌ساز و... نبود که بخواهد هر روز سوپه اصلی رسانه‌ها باشد، اما آنقدر نجیب و با اخلاق بود که وقتی صبح روز ۹ مهرماه ۹۴ خبر فوت او دهان به دهان می‌پیچید همه را ناراحت کند. هادی نوروزی ساعت ۴ بامداد روز پنجشنبه، ۹ مهرماه بود که ایست قلبی کرد تا همه یک آن ایست قلبی کنند و با یک شوک دوباره به زندگی برگردند. شاید هر کسی که هادی نوروزی را می‌شناخت با شنیدن خبر فوت او یک لحظه مرگ را مقابل چشمان خود دید و دوباره به زندگی بازگشت و حالا با گذشت شش ماه از این اتفاق هنوز هم تلخی‌های این اتفاق زیر زبان‌مان است. وقتی یاد هادی نوروزی می‌افتیم، شاید خاطرات زیادی به یادمان نیاید، اما به واقع یک الگوی اخلاقی بسیار خوب برای همه تداعی می‌شود.

حالا هادی نوروزی بین ما نیست و تلخی نبود او با هیچ چیز جبران‌پذیر نیست. پرسپولیسی‌ها در نبود هادی، هانی پسش را بارها به تمرینات و بازی‌ها برده‌اند تا جای هادی خالی نباشد، عکس کاپیتان را روی لباس‌های خود زدند، برای او در کپورچال مقبره ساختند و قول داده‌اند در پایان فصل قهرمان شوند و هانی نوروزی با بازوبند کاپیتانی پدرش جام را بالای سر ببرد، اما هیچکدام از این اتفاقات نمی‌تواند برای خانواده پرسپولیس هادی نوروزی شود. خانواده‌ای که حدود چهار ماه بعد یکی دیگر از اعضای خانواده را از دست داد.

همایون بهزادی، اسطوره سرخ‌های تهران و سرطلایی فوتبال ایران پس از هادی نوروزی ۳۰ ساله در ۷۳ سالگی چشم به جهان فروبست تا بار دیگر کام پرسپولیسی‌ها تلخ شود. همایون بهزادی هم مانند هادی نوروزی در بامداد یکی از روزهای سال ۹۴ بود که از این دنیا خسته شد و دوم بهمن‌ماه بار سفر بست و رفت. بازیکنی که جزو قدیمی‌ترین بازیکنان پرسپولیس محسوب می‌شد و حتی سرمربی اسطوره‌ای چون علی پروین بود و حالا در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا (س) آرام گرفته است. مرگ همایون بهزادی که در بستر بیماری بود، هرچند مانند مرگ هادی نوروزی شوک آور نبود، اما بار دیگر بار غمی را روی دوش خانواده پرسپولیس گذاشت تا سال ۹۴ برای پرسپولیسی‌ها تکمیل شود. سال ۹۴ سال تلخی برای خانواده پرسپولیس بود که دو عضو خانواده سرخ‌ها جان خود را از دست دادند. مرگ ۲ – پرسپولیس صفر و این نتیجه تیم محبوب پایتخت نشین در سالی بود که گذشت.

راه دانا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها