رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 144890

چگونه ثروتمند شویم / راههایی باورنکردنی برای ثروتمند شدن

چگونه ثروتمند شویم / خیلی راحت تر از آنچه که فکر کنید به شما می آموزیم که ثروتمند شوید / خیلی از افراد به این فکر می کنند که چگونه ثروتمند شویم . با را ههای ساده ای مثل پس انداز کردن پول ویا حتی افکاری که نسبت به خود دارید وپیدا کردن استعدادهایتان می توانید به آنچه که می خواهید برسید. برای اینکه بدانید چگونه می توان پولدار شد،چگونه چگونه پول پس انداز کنیم و چگونه پول جمع کنیم ادامه مطالب رابخوانید.....

پول
h2>چگونه می توان پولدار شد

برای اینکه بدانید چگونه ثروتمند شویم نکات زیر را به دقت در ذهن داشته باشید:

1-اگر در کاری شکست خوردی فردی مغلوب هستی: این باور معمولا در زمانی که به مدرسه می رویم ومی خواهیم وارد دوران بزرگسالی شویم تشکیل می شود به ما می گویند به هر قیمتی که شده باید موفق شویم .یعنی اگر شکست بخوریم که خیلی هم ممکن است پیش بیاید یعنی دیگر زندگی را باخته ایم نگذارید این افکار به سراغتان بیایدباورهای جدید را جایگزین کنید.

2-تا وقتی خراب نشده است چرا باید عوضش کنیم ؟

عوضش کنیم منظورم عوض کردن نیست .برای حرکت کردن در مسیر زندگی ما نیاز داریم که تعقیر کنیم در زندگی با کسانی برخورد می کنیم که با تعقییر کردن مخاف هستند .باید از چنین افرادی دوری کنیم .اگر می توانید چیزی را رشد دهید معطل نشوید.

3-در این کار به اندازه کافی استعداد نداری !

اگر می خواهید در کاری موفق شوید کافی است آن کار را شروع کنید اگر از این می ترسید که در رشته خاصی در دانشگاه قبول نشوید استرس به خودتان راه ندهید فقط کافی است که شروع کنید تا به آن دست پیدا کنید اطلاعات اینترنت خیلی بیشتر از دانشگاه ومدرسه است پس کافی دنبالش باشید.

4-برای این کار تازه تو دیگر پیر شده ای

میانگین امید به زندگی در کشورهای پیشرفته برای مردها 75سال وبرای زنان 79سال است.

مطمئن باشید این سن به 100 سال هم خواهد رسید.این یعنی برای شروع کار جدید هیچوقت دیر نیست .امتحان کارهای جدید بهترین راه برای فعال ساختن مغز می باشد .اگر بخواهیم تا صد ساگی زنده باشیم مجبور به تعقییر هستیم.

5-بقیه افراد شما را کنترل می کنند .

این را بدانید این شما هستید که خود را کنترل می کنید نه دیگران ،این شما هستید که نیروی درونتان را کنترل می کنید .شما در زندگی جز به خدا به هیچ کس دیگری نیاز ندارید پس زندگی کنید وزندگی خودتان را خودتان رقم بزنید.

6-شما به حساب نمی آیید.

این که در حال زندگی کردن هستید نشان می دهد که شما فرد خاصی هستید . اگر می خواهید فرد خارق العاده باشید باید تلاش کنید .همه ما استعداد هایی داریم که هنوز کشف نشده است .برای اینکه ببینید در چه زمینه ای استعداد دارید همه راه ها را امتحان کنید . سبک زندگیتان را بارها بارها تعقییر دهید تا ببینید در چه زمینه ای توانایی دارید

7- دنیا به دور تو نمی چرخد

هر کس دنیای متفاوتی دارد .نگرش هر فرد نسبت به زندگی متفاوت است . پس دنیا مربوط به شماست .

8-هیچ کس تو راباور ندارد

شاید من تو را باور داشته باشم ولی نظر من هیچ ارزشی ندارد ،نظر هیچ کس ارزشی نداردسعی کنید خود را باور کنید ونیاز به آن نباشد که کس دیگری شما را باور داشته باشد .شما به باور دیگران نیازی نخوا هید داشت .

9-هیچگا ه نمی توانی آن مقدار پول در آوری

اگر به خود بگوییم که نمی توانیم این مقدار پول را در بیا وریم مغز ما هم به آن سمت می رود که ما نمی توانیم اما اگر قاطع باشم که این مقدار پول را در می اورم خواهم توانست

10-در این مورد هیچ کاری نمی توانی بکنی و کاری از دستت بر نمی آید

مسخره است ، شما می توانید زند گی خود را به هر صور تی که می خواهید تغییر دهید وبرای رسیدن به آن تلاش کنید.

چگونه ثروتمند شویم

چگونه می توان پولدار شد؟

چگونه می توان پولدار شد؟برای رسیدن به این هدف،راه اولیه پس انداز کردن است.واقعیت را بررسی کنید خیلی از اوقات ما نیازی به خرید یک جنس گران قیمت نداریم ولی احساسی برخورد کرده وآن جنس را می خریم ما عادت کرده ایم که از روی هوا وهوس خرید های غیر ضروری انجام دهیم .

قیمت ها را مقایسه کنید ، از قبل از این که خریدتان را انجام دهید قیمت ها را مقایسه کنید جا های مشابه را نگاه کنید اگر در یک فرو شگاه سریع دیت به خرید بزنید ممکن است سرتان کلاه برود رفتن به چند فروشگاه وقیمت کردن اجناس زحمتی هم در برندارد اگر وقت کافی رفتن به همه فروشگا هها را ندارید می توانید به یک فروشگاه بروید واز قیمت ها با خبر شوید و با تماس از فرو شگا ههای دیگرقیمت ها را در آورید وقتی ارزانترین فروشگاه را پیدا کردید حالا دست به خرید بزنید.از چانه زدن واهمه نداشته باشید جالب است که بدانید پولدارترین مردم بیشتر از با قی چانه می زنند چون آنه ارزش پولی را که به دست آورده اند را می دانند وبیهوده از دستش نمی دهند.

چگونه پول پس انداز کنیم

چگونه پول جمع کنیم

اولین راه پس انداز کردن است برای اینکه پول دار وثروتمند شوید اولین راه پس انداز کردن است یعنی ذخیره کردن را آغاز کنید .این به این معنی نیست که چیزی نخریم بلکه از ولخرجی کردن ولوازم غیر ضروری جلوگیری کردن است برای خود قلکی تهیه کنید و روزانه مبلغی را در آن قرار دهید بعد از مدتی می فهمید که چقدر کمک کننده است دومین راه این است که برای خود بودجه تعیین کنید در اول وآخر هر ماه یرای پولی که دریافت کردید برایش برنامه بریزید اگر دخل وخرجتان با هم برابر بود یعنی به موفقیت خود اضافه کرده اید.همیشه نخواهید که بهترین باشیدو به اندازه پولی که دارید خرج کنید مثلا برای خرید یک ماشین مدل بالا خود را به قرض نیا ندازیدچهارمی راه اینست که در مصرف انرژی ها صرفه جویی کردن به نفع خود ماست پرداخت کننده ی قبوض خود ما هستیم.پنجمین راه این است که در رابطه با کارت های اعتباری با احتیاط تر برخورد کنید چون وقتی پول داخل کیفمان است می دانیم چقدرش را خرج کرده ایم ولی در مورد کارت اعتباری اینگونه نیست.

چگونه می توان پولدار شد

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها