رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 147863

افزایش حق مسکن کارگران از فروردین ماه

ساعت24-رئیس کمیته مزد کانون عالی شوراهای اسلامی گفت:دوره پرداخت حق مسکن کارگران از ابتدای فروردین ماه محاسبه می شود و آن‌ها معوقه ی این افزایش را در فیش حقوقی خود دریافت می کنند.

كارگران
علی خدایی رئیس كمیته مزد كانون عالی شوراهای اسلامی كار كشور در گفت و گو یی در خصوص افزایش 20 هزار تومانی حق مسكن كارگران در سال 95 اظهار داشت: این میزان افزایش برای سال 93-94 در شورای عالی كار مطرح شد اما متاسفانه به مرحله اجرایی شدن نرسید و همین مبلغ بدون هیچ افزایشی برای سال 95 در نظر گرفته شده است.

وی افزود: امسال نیز امیدواریم با توجه به قول وزیر تعاون كار و رفاه اجتماعی مصوبه این افزایش را هیئت وزیران تصویب تا به مرحله اجرایی شدن برسد.

رئیس كمیته مزد كانون عالی شوراهای اسلامی كار كشور بیان كرد:درصورتی كه این مصوبه به تصویب هیئت وزیران برسد دوره ی پرداخت حق مسكن كارگران از ابتدای فروردین ماه محاسبه می شود و آن‌ها معوقه این افزایش را در فیش حقوقی خود دریافت می كنند.

خدایی با بیان این‌كه افزایش 20 هزار تومانی حق مسكن مربوط به سال گذشته است و با معیشت كارگران فاصله زیادی دارد، تصریح كرد: اما از آن‌جایی كه تركیب اعضای شورای عالی كار متشكل از 3 نماینده دولت و 3 نماینده كارفرما است از این رو با یكدیگر هماهنگی زیادی دارند و افزایش این میزان دیگر میسر نیست.

باشگاه خبرنگاران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها