رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 148389

واکنش حسن خمینی به قتل ستایش قریشی

ساعت 24-یادگار گرامی امام با خانواده مرحومه ستایش قریشی دختر افغان ساکن ایران که پس از آزار و اذیت به صورت فجیع به قتل رسید، ابراز همدردی کرد.

ستایش
به گزارش آستان، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

خبر بسیار تلخ بود. و عجیب اینکه در عصر انفجار اطلاعات دیر مطلع مى شویم." ستایش "دختر بچه افغانى آزار مى بیند و کشته مى شود. از این جهت هیچ فرقى بین افغانى و ایرانى نیست ولى شاید این اتفاق اندکى تلخ تر و شکننده تر است. کسانیکه در غربت زیسته باشند و یا از "غربت کشیدگان" مصایب آن را شنیده باشند، در مى یابند که اندوه و مصیبت در غربت سخت تر و دردناک تر است.

هر چند مى توان گفت برادران و خواهران افغانى ما در این کشور کمتر احساس غربت مى کنند ولى باز نباید غربت را دست کم گرفت. سر بسته بگویم که ظلم، حق کشى، اجحاف و تعدى، ملیت و دین ندارند هر چند شرمندگى آن براى ما صاحب خانه ها مى ماند؛ صاحب خانه هاى مسلمان و شیعیان على و فاطمه ، همان که فرمود " الجار ثم الدار".

با خانواده ى "دخترکم " که مظلومانه روى در نقاب خاک کشید، همدردى مى کنم و براى برادران و خواهران افغانى خویش که عمرى را با طعم تلخ آوارگى زیسته اند، یک زندگى با ثبات و آکنده از سربلندى و افتخار آرزومندم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها