رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 148724

درگذشت مهرداد اولادی/علت مرگ مهرداد اولادی مشخص شد

مهرداد اولادی درگذشت.خبر درگذشت مهرداد اولادی به جامعه فوتبال کشور شوک وارد کرد.فوت این ستاره روز سه شنبه از طریق رسانه ها اعلام شد.علت مرگ اولادی ،ستاره سابق تیم ملی و پرسپولیس و استقلال ایست قلبی اعلام شده بود.اما پس از آن علت مرگ مسمومیت دارویی اعلام شد.

7
ساعت 14:56 سه شنبه بازیکن فعلی تم ملوان به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شد اما تلاش عوامل بیمارستان برای احیای این بازیکن محبوب متاسفانه نتیجه ای نداشت و ستاره سابق تیم ملی درگذشت.

علت درگذشت این بازیکن ایست قلبی اعلام شده بود.اما پس از آن مسمومیت دارویی را دلیل مرگ اعلام کردند.

به گزارش آی اسپورت ،اولادی دیشب به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شده و ظهر امروز، از دنیا رفته است.علت مرگ اولادی، ایست قلبی به علت مسمومیت دارویی بوده است.

او شب گذشته در سکوت خبری به بیمارستان منتقل شد، صبح امروز حالش رو به وخامت رفت و ظهر با وجود تلاش پزشکان برای احیای قلبی جانش را از دست داد. علت مرگ اولادی، ایست قلبی به علت مسمومیت دارویی بوده است.

مدیران ملوان، چند ساعت برای اعلام خبر به رسانه‌ها تردید داشتند اما در نهایت خبر از طرف مسئولان بیمارستان به رسانه‌ها رسید.

همچنین به گزارش میزان،مدیرکل روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در خصوص درگذشت مهاجم ملوان توضیحاتی ارائه داد.

رمضانی، مدیرکل روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در خصوص درگذشت مهرداد اولادی اظهار داشت: وی ساعت 14:10 و در حالی که فاقد علائم حیاتی بود، توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.


وی ادامه داد: پزشکان یک ساعت عملیات احیا روی او را انجام دادند اما متأسفانه موفقیت‌آمیز نبود.

مرگ اولادی

درگذشت مهرداد اولادی جامعه فوتبال و هواداران را در شوک فرو برد.

فوت اولادی

علت مرگ مهردا اولادی ایست قلبی اعلام شده بود اما پس از آن مسمومیت دارویی اعلام شد .سال گذشته هادی نوروزی دیگر ستاره پرسپولیس نیز در اثر ایست قلبی فوت کرده بود.

درگذشت اولادی

جواد کاظمیان جزء اولین نفراتی بود که خود را به بیمارستان رساند.دوستداران مهرداد اولادی نیز به سرعت خود را به محل رساندند.کاظمیان سالها با اولادی در پرسپولیس و تیم ملی هم بازی بود.

این مهاجم اهل قائمشهر که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی و سرخابی های پایتخت را دارد در نیم فصل دوم برای بار سوم به ملوان پیوست.

مهرداد اولادی در سن 30 سالگی جامعه ورزش کشور را عزادار کرد.روحش شاد و یادش گرامی باد.

آخرین عکس مهرداد اولادی در اینستاگرام

اولادی در کنار بهداد سلیمی

آخرین حرف‌های اولادی پیش از فوت

به گزارش ورزش 3 یک شاهد از کارکنان بیمارستان گه اولادی در ساعت 13:30 با یکی از دوستانش به بیمارستان آمد و علت مراجعه را درد در قفسه سینه اعلام کرد.این بازیکن در بازی با تیم اهوازی در دقیقه 60 قرار بود به میدان برود اما به مربی تیم اعلام کرد که قادر به این کار نیست.وی به کادر بیمارستان گفت که از شب پیش در هواپیما درد در ناحیه قفسه سینه داشته و شب را با درد به صبح رسانده است اما شدت درد آنقدر زیاد شده که با اورژانس خود را به بیمارستان رسانده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها