رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 148775

حال و هوای خانه پدری مرحوم مهرداد اولادی در قائمشهر

ساعت24- فوتبال دوستان و علاقمندان مرحوم مهرداد اولادی با شنیدن خبر فوتش از سراسر استان مازندران به خانه پدری وی در قائمشهر آمدند تا با حضورشان خود را در غم این خانواده شریک بدانند.

عصر امروز با انتشار خبر فوت مهرداد اولادي مهاجم تيم فوتبال ملوان انزلي كه سابقه پوشيدن پيراهن تيم هاي پرسپوليس و استقلال را در كارنامه داشت، شوكي بر پيكره ورزش كشور و مازندران وارد شد .
پس از دقايقي از انتشار اين خبر ، مسوولان ورزش مازندران و علاقمندان به اين فوتباليست براي هماهنگي و دلداري خانواده اولادي در خانه پدريش واقع در خيابان كارگر كوچه شاهد قائمشهر حضور يافتند.
مدير باشگاه پرسپوليس قائمشهر كه خبر فوت مهرداد اولادي را به پدرش داده بود به خبرنگار ايرنا گفت كه براي دادن اين خبر به محل كار محمدرضا اولادي پدرش مراجعه كردم .
محمدرضا رامشگر ادامه داد: هميشه پدر مهرداد با ديدن من خبر فرزندش را مي گرفت و طبق عادت امروز هم سراغ او را از من گرفت .
وي افزود: توان بيان خبر فوت فرزند را به پدر پير نداشتم و به بهانه شكسته شدن پاي مهرداد او را به خانه آوردم .
رامشگر ادامه داد : حضور جمعيت زيادي مقابل درب منزل باعث شد تا در همان زمان پدر مهرداد متوجه وقوع حادثه اي براي فرزندش شود .
رئيس تربيت بدني شهرستان قائمشهر نيز كه در ميان جمعيت هواداران مهرداد اولادي در خانه پدريش حضور داشت به خبرنگار ايرنا گفت كه خبر فوت مهرداد شوكي همچون فوت هادي نوروزي بود كه بارديگر پيكره ورزش كشور را لرزاند .
فرشيد قديمي ادامه داد : علاقمندان به اين فوتباليست و ليدرهاي تيم نساجي مازندران از همان دقايق نخست شنيدن اين خبر در منزل پدر وي حضور يافتند .
وي در خصوص آيين تشييع و خاكسپاري مرحوم مهرداد اولادي نيز گفت كه صبح فردا در جلسه اي با حضور مسوولان فوتبال مازندران و مسولان شهرستان قائمشهر براي اين منظور برنامه ريزي برنامه ريزي مي شود .
به گفته رئيس تربيت بدني قائمشهر احتمالا آيين تشييع مرحوم اولادي پنجشنبه اين هفته برگزار و تدفين وي در روستاي قاديكلاي بزرگ از توابع شهرستان قائمشهر برگزار مي شود .
مهرداد ششمين فرزند محمدرضا اولادي در سال 1364 در قائمشهر به دنيا آمد و ورزش فوتبال را از تيم پرسپوليس قائمشهر شروع كرد و خيلي زود و در 18 سالگي به پرسپولييس تهران پيوست و با بازيهاي خوب به الشباب امارات ملحق شد .
وي كه سالها در ليگ فوتبال امارات خوش درخشيد در بازگشت دوباره به پرسپوليس زياد موفق نبود و براي گذراندن خدمت مقدس سربازي به ملوان بندر انزلي پيوست.
و در سومين بار حضور حميد استيلي در پرسپوليس به عنوان سرمربي به اين تيم بازگشت و در همان دربي خاطره انگيزي كه با برتري 2-3 پرسپوليس و هت تريك ايمون زايد تمام شد در دقيقه 62 از بازي اخراج شد.
وي سال بعد از آن به تيم رقيب يعني استقلال پيوست هرچند در آنجا زياد موفق عمل نكرد و حتي با هواداران استقلال دچار مشكل شد.
وي در سومين بازگشت خود به ملوان در نيم فصل امسال حضوري هرچند كم در زمين داشت و سرانجام در بعد از ظهر 31 فروردين در بيمارستان شهداي تجريش دار فاني را وداع گفت.
همچنين اولادي سابقه گلزني در دربي 61 كه با برتري 1-2 پرسپوليس تحت هدايت مصطفي دنيزلي در دقيقه 72 را به سيد مهدي رحمتي با ضربه چيپ را دارد.
ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها