رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 148866

شوخی با دختر جوان منجر به هتک حیثیت شد

ساعت 24-فردی که در یکی از شبکه های اجتماعی اقدام به ارسال عکس های شخصی یکی از شهروندان کرده و باعث هتک حیثیت وی شده بود شناسایی و دستگیر شد.

دستگيري
در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر این‌که فردی ناشناس در یکی از شبکه های اجتماعی با انتشار تصاویر شخصی و مطالب کذب و توهین و هتک حیثیت موجب آبروریزی وی شده است که مراتب در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

سرهنگ محسن محمودی رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: با توجه به تایید ادعای شاکی توسط کارشناسان پلیس فتا، مستندات فنی و تخصصی از شبکه اجتماعی مربوطه استخراج و بررسی های فنی و مهندسی اجتماعی لازم انجام پذیرفت که فرد متخلف شناسایی و پس از کسب دستور قضایی متهم دستگیر و به همراه سیستم های رایانه ای وی به محل پلیس فتا منتقل شد.

وی در ادامه افزود: متهم در بیان حقایق اعلام نمود که چند ماه پیش از طریق شبکه های اجتماعی و گروه های مختلف تصاویر و اطلاعات شاکی را جمع آوری و خواستم با وی شوخی کنم که مدتی بعد وسوسه شده و درخواست های نامربوط دیگری داشتم و تصور می‌کردم شناسایی نمی شوم و اکنون از کار خود پشمان هستم.

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی با بیان این‌که متهم پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شد ، گفت: به کاربران عزیز توصیه می کنیم هرگز اطلاعات خصوصی خود و عکس های خانوادگی را در شبکه های اجتماعی بارگذاری و منتشر ننمایند چرا که بیشتر کاربران فضای مجازی با هویت جعلی در این فضا حاضر و گاها از گمنامی این فضا سوء استفاده نموده و دست به رفتار های غیر اخلاقی می زنند.

باشگاه خبرنگاران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها