رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 149732

داعش و سربریدن یک استاد زبان در بنگلادش

ساعت24- یک استاد زبان انگلیسی در داکا پایتخت بنگلادش با ضربات کارد و بریدن گلویش کشته شد و داعش مسئولیت این قتل را برعهده گرفت.

Rezaul-Karim-Siddique-663824.jpg
img alt="" height="327" src="http://www.saat24.com/d/2016/04/24/3/300994.jpg" width="550" />

براساس گزارش پلیس محلی کریم صدیق 58 ساله هنگامی که صبح شنبه از خانه عازم دانشگاه راج شاهی بود از پشت مورد حمله با چاقو قرار گرفت و با ضربات متعدد به قتل رسید.داعش در خبرگزاری خود با نام اعماق پس از انتشار خبر قتل این استاد دانشگاه وی را به تبلیغ بی خدایی و کفر متهم کرد و مسئولیت قتل وی را پذیرفت.

تاکنون تعداد دگیری از استادان و برخی وبلاگ نویسان در این کشور تهدید شده و به قتل رسیده اند.محمد شمس الدین سخنگوی پلیس راج شاهی اعلام کرد که شیوه قتل این استاد دانشگاه با موارد قبلی مشابه بوده است.وی تاکید کرد که صدیق مرد آرام و صلح طلبی بود.برخی راه اندازی کلاس آموزش موسیقی از جانب وی را عامل این جنایت می دانند.

این حادثه پس از اعدام دو فرد تروریست که محمد یونس یا استاد دیگر دانشگاه را به قتل رسانده بودند رخ می هد.این چهارمین استاد دانشگاه است که به در بگلادش به قتل می رسد.پنج وبلاگ نویس و یک ناشر از دیگر کسانی هستند که در یکسال گذشته در بنگلادش که جمعیت 160 میلیونی آن اغلب مسلمان هستند کشته شده اند.پلیس گروه انصارال بگال را مسئول این حوادث می داند ولی تاکید می کند تاکنون هیچ نشانه ای از فعالیت داعش وجودنداشته است.

خواهر مقتول پس از این حادثه در باره وی با خبرنگاران سخن گفت و اورا فردی خیرخواه و دیدار معرفی کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها