رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 150187

پورغلامی؛

4 بازیکن خود را مقابل استقلال نداریم اما 3 امتیاز را می خواهیم

ساعت24- مربی تیم سایپا گفت: «در جدول شانسی برای کسب سهمیه آسیایی نداریم اما این دلیل نمی‌شود که بدون انگیزه مقابل استقلال بازی کنیم.»

فرهاد پورغلامی

فرهاد پورغلامی در مورد بازی این هفته سایپا مقابل استقلال تهران اظهار داشت: «یک بازی سخت و نفس‌گیر را مقابل استقلال تهران داریم. در جدول شانسی برای کسب سهمیه آسیایی نداریم اما این دلیل نمی‌شود که بدون انگیزه بازی کنیم. در یکی دو روز آینده تمرینات عصر را برای بازی مقابل استقلال درنظر گرفتیم و فقط برای کسب سه امتیاز بازی وارد زمین می‌شویم.»

وی در رابطه با محرومیت چند بازیکن کلیدی سایپا در بازی مقابل استقلال بیان کرد: «سه بازیکن ما به دلیل محرومیت نمی‌توانند ما را در این بازی همراهی کنند. آندرانیک تیموریان هم قرار است از روز گذشته کارش را با تیم آغاز کرده اما قطعا به بازی روز پنجشنبه نمی‌رسد.»

مجید جلالی سرمربی تیم سایپا بعد از بازی دور برگشت مقابل پرسپولیس تیمش را یکی از شانس‌های کسب عنوان قهرمانی اعلام کرد اما نتایج سایپا در ادامه مسابقات رضایت بخش نبود؛ پورغلامی در رابطه با نتایج ضعیف این تیم در ادامه لیگ عنوان کرد: «ما در نیم فصل دوم مشکلات زیادی را پشت سر گذاشتیم. در نقل و انتقالات نیم فصل 4-5 بازیکن خودمان را از دست دادیم و متاسفانه نتوانستیم مهره‌های مدنظر کادر فنی را جذب کنیم. در نهایت با جذب دو بازیکن نیم فصل دوم را شروع کردیم و یکی از بازیکنان جذب شده تیموریان بود که با مصدومیتش نتوانست زیاد ما را همراهی کند.»

پورغلامی ادامه داد: «سایپا در این فصل بازیکنان جوان زیادی به فوتبال ایران معرفی کرد. بازیکنانی که در آینده نزدیک ستون اصلی این تیم را تشکیل می‌دهند. بازیکنانی مانند رحمانی و آشتیانی که با 18 سال سن امسال جز بهترین‌های سایپا بودند و این بازیکنان در سال های بعد حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.»

مربی سایپا در خصوص آخرین وضعیت تیموریان و صحبت های اصغر حاجیلو مبنی بر اینکه آندو تا پایان فصل نمی‌تواند برای سایپا بازی کند افزود: «تیموریان یکی از بهترین بازیکنان ایران از نظر فنی و شخصیتی است و در حال حاضر با مشکل مصدومیت روبرو شد. زمانی که مصدومیت یک بازیکن تمام می‌شود نمی‌تواند سریع به تمرینات و ترکیب تیم اضافه شود و قطعا باید مدت زمانی طول بکشتد تا آن بازیکن فرم قبلی خودش را پیدا کند. آندو هم تمریناتش را شروع می‌کند و در صورت آماده شدن به ترکیب برمی‌گردد.»

آنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها