رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 150383

چگونه در تلگرام کانال بسازیم ؟ / چگونه لینک تلگرام را در اینستاگرام بگذاریم؟

تلگرام یکی از پیام رسان های عصر جدید است که طرفداران زیادی دارد.در این میان بعضی شرکت ها برای تبلیغات خود از این کانال ها در تلگرام استفاده می کنند.بر ای آنها مهم است که بدانند چگونه در تلگرام کانال بسازیم ؟ و یا چگونه لینک تلگرام را در اینستاگرام بگذاریم؟

تلگرام
h2>چگونه در تلگرام اندروید کانال بسازیم

برای ساختن کانال وارد تلگرام شویددربالای صفحه ی باز شده نوار آبی رنگ که نام Telegramوسه خط موازی کنار آن حک شده رامشاهده کنید وارد آن شوید.صفحه ا ی که در شکل زیر می بینید باز می شود . گزینه new channel را انتخاب کنید.

پنجره ای دیگر باز می شود که در شکل زیر می بینید در اینجا نامی را برای کانال خود انتخاب کنید.با انتخاب دوربین می توانید برای کانال خود یک عکس از گالی انتخاب کرده وبه عنوان عکس پروفایلتان قرار دهید . تیکی که در بالای نوار آبی رنگ است را بزنید تا ثبت شودو به مرحله ی بعد بروید.

در این مرحله دو گزینه می بینید که از شما می پرسد کانا ل عمومی می خواهید یا خصوصی شما باید انتخاب کنید.اگر کانال عمومی می سازید همه افراد با جستجونام می توانند آن را پیدا کرده ووارد ان شوند ولی در کانال خصوصی افراد اگر لیک کانال را داشته باشندو برای انها فرستاده شود می توانند وارد آن شوند .

  • در صورتی که یک کانال خصوصی ایجاد کنید برای شما یک لینک ساخته می شود تا برای افرادی که می خواهید وارد کانالتان شوند بفرستید.

در آخر می توانید هر کسی را که می خواهید به کانالتان دعوت یا اضافه کنید.(چگونه در تلگرام کانال بسازیم)

نحوه قرار دادن لینک تلگرام در اینستاگرام

شاید این سوال خیلی از شما باشد که چگونه لینک تلگرا م را در اینستاگرام بگذاریم این کار بسیارساده است که من در این نوشته برای شما توضیح می دهم..

این امکان وجود ندارد که شما در پست هایتان لینک تلگرام را قرار دهید تنها راهی که این کار را می توان انجام داد این است که لینک را به عنوان آدرس وب وارد کنید. در حساب اینستاگرام شما به صورت لینک آبی نمایش داده می شود .این مراحل را انجام دهید وارداین گزینه EDIT YOUR PROFILE شوید.

در کادر مشخص شده آدرس ولینک تلگرام خود را وارد کنید.( چگونه لینک تلگرام را در اینستاگرام بگذاریم )

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها