رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 150588

اعدام وحشیانه دیگر از داعش؛ این بار اعدام زجر آور در قفس + تصاویر

ساعت 24-گروه تروریستی داعش بار دیگر، شیوه جدیدی را برای اعدام های وحشیانه خود به کار برد.

1

گروه تروريستي داعش که طي هفته هاي گذشته شيوه هاي جديدي از اعدام را براي جنايات وحشتناک خود برگزيده است، اين بار 7 شهروند عراقي را داخل قفس گذاشت و در آب غرق کرد.
يک منبع محلي در استان نينوا گفت، عناصر داعش ديروز (سه شنبه) 7 شهروند را در منطقه الفيصليه در مرکز موصل داخل قفس فلزي گذاشتند و آنها را در آب غرق کردند.
اين منبع به شبکه سومريه نيوز تأکيد کرد که داعش مدعي شده است که اين افراد براي نيروهاي دولتي و پيشمرگه و آسايش در کردستان عراق جاسوسي مي کردند.
گروه تروريستي داعش در مناطق تحت کنترل خود هرازگاهي جهت ارعاب شهروندان و جلوگيري از هرگونه قيام مردمي، دست به اعدامهاي وحشيانه مي زند.

طي روزها و هفته اخير گروه تروريستي داعش شيوه هاي جديد اعدام را به نمايش گذاشته است؛ "زنده به گور کردن"، "اعدام در يخچال" و " انفجار سر"

زنده به گور کردن
در تازه ترين جنايت هولناک داعش، عناصر اين گروه تروريستي 6 جوان عراقي را زنده به‌گور کردند.
"جبار المعموري" از فرماندهان بسيج مردمي عراق روز دوشنبه به شبکه سومريه نيوز گفت: بر اساس اطلاعات تأييد شده، داعش در جنايتي هولناک در شهر شرقاط (شمال صلاح الدين) 6 تن از جوانان را در گودالي عميق در اطراف اين شهر زنده به‌گور کرده است.
المعموري افزود: داعش اين جوانان را به اتهام جاسوسي براي نيروهاي امنيتي به قتل رساند.
وي اظهار داشت: پس از تکرار حملات به گشتي‌هاي داعش در شرقاط، اين گروه تروريستي براي جلوگيري از هرگونه قيام مردمي ضد عناصر اين گروه، اعدام‌هاي بسياري را در اين شهر انجام داده است.

"اعدام در يخچال"
هفته گذشته نيز گروه تروريستي داعش شماري از عناصر خود را به روش انجماد اعدام کرد.
داعش 45 تن از عناصر خود را به دليل فرار از شهر "هيت" اعدام کرد.
يک منبع آگاه در شهر موصل روز پنجشنبه هفته گذشته به شبکه سومريه نيوز گفت، اين عناصر از صحنه درگيري با نيروهاي عراقي گريخته بودند.
عناصر داعش، به منظور اعدام اين 45 نفر، آنها را به مدت 24 ساعت در يخچالهاي ساختمان پزشکي قانوني شهر موصل قرار دادند.
عناصر داعش پس از 24 ساعت، اجساد منجمد شده اين 45 نفر را در وروديهاي شهر موصل قرار دادند.

" انفجار سر"
در همين حال اوايل هفته گذشته گروهک تروريستي داعش فيلم اعدام هولناک 8 عراقي را در شهر فلوجه عراق منتشر کرد.
به گزارش روزنامه الوطن، در اين نوار ويديويي، افراد متهم لباس نارنجي پوشيده اند و عناصري از گروهک تروريستي داعش از آنها به اتهام جاسوسي براي نيروهاي عراقي، بازجويي مي کنند.
عناصر داعش پس از بازجويي، اين افراد را به 3 شيوه وحشيانه گلوله باران، جدا کردن سر با استفاده از مواد منفجره و سربريدن، اعدام مي کنند.
داعش اين فيلم 15 دقيقه اي را از طريق حساب کاربري خود در شبکه اجتماعي تويتر منتشر کرده است اما خبرگزاري آريا از انتشار اين فيلم به علت دلخراش بودن، معذور است.













خبرگزاري آريا
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها