رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 151679

چگونه پیامک تبلیغاتی دریافت نکنیم؟ / کد لغو آهنگ پیشواز ایرانسل

راهی سریع برای لفو پیامک و آهنگ پیشواز/ا گر از پیامهای تبلیغاتی که برای شما می آید خسته شده ا ید ومی خواهید بدانیدلغو سرویس های همراه اول ، لغو پیامک های ایرانسل چگونه است وهمچنین کد لغو آهنگ پیشواز ایرانسل را می خواهید،خواندن این مطلب به شما کمک می کند.

h2>لغو سرویس های همراه اول

لغو پیامک تبلیغاتی همراه اول

1-شماره 1 را به 8999بفرستند .

2-با شماره گیری *8999# از آمدن تبلیغات جلوگیری کنید .

3-با مرکز اطلاع رسانی 9990تماس بگیرید ودرخواست لغو را از آنها خواستار شوید.

*نکته :اگر خواستید که این پیام ها مجددا برای شما فرستاده شود با ارسال عدد 2 به 8999می توانید آن را فعال کنید .(چگونه پیامک تبلیغاتی دریافت نکنیم؟)

لغو تمامی سرویس های ایرانسل

لغو پیامک های ایرانسل

1-عدد 2 را به شماره 5005بفرستند.

2-می توانید با شماره 700 تماس حاصل کنید واز اپراتور بخواهید که پیام های تبلیغاتی را برای شما قطع کنند .

3- برای قطع پیامک های 8282 ایرانسل که از اعتبار شما کم میکند روشهای زیر را اعمال کنید .با تلفن همراه خود یک پیام به 130 بفرستید ،رمز ورود به ویترین ایرانسل برای شما فرستاده می شود .به سایت ویترین ایرانسل Vitrin.irancell.irبروید وگزینه ورود به سیستم را انتخاب کنید .در این قسمت شماره موبایل خود را وارد کرده ودر قسمت رمز عبور دریافتی از طریق پیامک را وارد کنید .در پایان، سرویس مبتنی بر پیام کوتاه رفته ودر بخش شارژ کوتاه – بسته های من پیام های تبلیغاتی را لغو کنید .

4- برای قطع پیا مهای تبلیغاتی 86 86 ایرانسل به اینگونه عمل کنید :این کلمه laghv pishvaیا laghvرا به 8686 بفرستید .

اگر یک آهنگ پیشواز برای گوشی خود انتخاب کردید وبه علت شارژی که ایرانسل از شما کم می کند دیگر نمی خواهید آهنگ پیشواز داشته باشید وبه دنبال این هستید که بدانید کد لغو آهنگ پیشواز ایرانسل چگونه است ؟این مطلب به شما کمک خواهد کرد ...(کد لغو آهنگ پیشواز ایرانسل)

چگونه آهنگ پیشواز را حذف کنیم

برای دریافت کد آهنگ پیشواز ایرانسل این کارها را انجام دهید زیرا برای قطع آهنگ پیشواز ایرانسل شما باید کد آهنگ پیشواز را بدانید اگر آن را نمی دانید وارد تماس گوشی شوید و کد *777*2#را بزنید و دکمه سبز تماس را فشار دهید بعد چند لحظه کد آهنگ پیشواز برایتان فرستاده می شود.برای قطع آهنگ پیشواز دو روش وجود دارد .

دریافت کد لغو آهنگ پیشواز
دریافت کد لغو آهنگ پیشواز
  1. روش اول: حذف آهنگ پیشواز از طریق پیامک :به برنامه sms گوشیتان بروید حروف HZرا بنویسید سپس بدون انداختن فاصله کدی را که دریافت کرده بودید یعنی کد پیشواز را تایپ کنید ودر انتها پیامکتان را به 75 75 ارسال کنید با اینکار آهنگ .پیشواز قطع می شود پیشواز قطع می شود
    غیر فعال سازی آهنگ پیشواز ایرانسل
    حذف آهنگ پیشواز از طریق پیامک
  2. وارد تماس گوشیتان شوید و*777*5*کد آهنگ پیشواز # ودر پایان دکمه تماس را زده تا کد دستوری برای شما فرستاده شود.
  1. .

چگونه از دریافت پیامک های VASانصراف دهیم ؟

پیامک VASچیست؟VASبه پیامک هایی که از پیش تعیین شده که توسط بعضی از سازمان ها ارسال می شودمی گویند:اطلاع از حساب ،استعلام گزارش تخلف رانندگی ،وضع آب وهوا ،وضعیت تحصیل فرزند واز این قبیل ...

برای اینکه این پیام ها را دریافت نکنید کلمه OFFرا به شماره پیامکی که نمی خواهید به شما پیام دهد بفرستید با این کار دیگر از طرف آن سازمان برای شما پیامک ارسال نمی شود.بیشتر این سرویس ها هنگام فعال سازی کد غیر فعال کردن را هم ارائه می دهند .شما لیست سرویسهای ارائه دهنده را از طریق سایت هر کدام از شرکت ویا سازمان ها می توانید مشاهده کنید . فعالسازی وغیر فعالسازی این سرویسها به طور آنی انجام می شود ولی گاهی تاخیری هم به وجود می اید.این را هم باید متذکر شد که فعال سازی وغیر فعالسازی پیامکهای تبلیغاتی با سرویسهای VAS فرق داردوغیر فعال کردن یکی از آنها باعث غیر فعال ی دیگری نمی باشد. (چگونه پیامک تبلیغاتی دریافت نکنیم؟)

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها