رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 151716

افشاگری دختر ایزدی در مورد تجاوز جلاد جدید داعش

ساعت۲۴-یک دختر اسیر ایزدی که به عنوان برده جنسی در گروگان داعش بوده و از چنگال تروریست های داعش گریخته از تجاوز جلاد داعش و بچه دار شدنش می گوید.

جلاد جدید داعش و تجاوز به ایزدی

این دختر ایزدی می گوید کسی که اورا اسیر کرده بود از افراد داعش است که پس از کشته شدن جهادی جان که یک رپر انگلیسی بود به عنوان جلاد داعش جانشین او شد. وی با دیدن عکس های او وی را شناسایی کرده و می گوید اورا دیده که در فیلم های تبلیغاتی داعش برای سربریدن گروگان ها ظاهر می شد. این جلاد داعش هم مانند جهادی جان یک بریتانیایی است. او هندی است که پیش از این هندو بود. نامش سیدارتا دهار بود. سیدارتا پس از مسلمان شدن علاقه داشت که ابو رومی شاه نامیده شود. جهادی جان یا محمد اموازی که در حملات هوایی نیروهای ائتلاف کشته شد سیدارتا به سربریدن گروگان های داعش می پرداخت. به گفته "نهادبرکت" دختر ایزدی کسی که اورا ربود و اسیر کرد کسی بود که شبیه جلاد جدید داعش بود.

وی در اسارت باردار شد و قصد داشت که جنینش را سقط کند اما برادرش که با او اسیر شده بود گفته که اگر بچه راسقط کند او و خواهرش را خواهند کشت و به این دلیل مجبور شده که بچه را حمل کند. نهاد می گوید در موصل در اسارت بوده و دختران دیگری نیز توسط این فرد که اکنون از فرماندهان ارشد داعش است در اسارت بوده اند.

سیدارتا هنگامی که به سوریه رفت با سلاح و کودکش که در بغل دارد.

چند بار شوهر کرد

نهاد برکت می گوید ابتدا توسط داعش اسیر شد و آن ها از وی خواستند که مسلمان شود تا کشته نشود. دراسارت دیده که افراد اسیر را تقسیم بندی کردند. مردان، زنان شوهر دارد و دختران را تقسیم کردند. سپس هریک از دختران را افراد داعش برای خود انتخاب می کردند.

وی می گوید نخستین بار پس از کشته شدن عبد السلام محمود شوهر اولش که از عضای خراجی داعش بود و استرالیایی اصل بود توانست فرار کند. این فرد که اورا در اسارت داشت در نزدیکی کرکوک اورا نگهداشته بود اما وی از مخفی گاه این گروه گریخته و تلاش کرده تا به خانواده اش بپیوندد اما باردیگر اسیر شده است. او می گوید این بار به سیدارتا که تصویرش را در شبکه های تلویزیونی به عنوان جلاد داعش نمایش داده اند تحویل شده و به موصل منتقل شده است.

این زمان بوده که حامله شده و مشخص نبوده که پدر بجه کیست. به گفته وی آزمایش هایی انجام شد که مشخص شد که پدر فرزندش داعشی کشته شده عبدالسلام محمود است. وی اکنون گریخته و به انگلیس پناهنده شده و می گوید که دو خواهر و دو برادرش هنوز در اسارت داعش هستند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها