رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 152078

تجاوز یک معلم به دانش‌آموز 9 ساله در زنجان

ساعت 24- روزنامه «مردم‌نو» زنجان از تعرض معلم یک مدرسه به دانش‌آموز ۹ ساله‌اش خبر داد که هنوز هیچ یک از مقامات قضایی و انتظامی استان در برابر آن واکنشی نشان نداده‌اند

تجاوز
دايي اين دختر گفت: «هشتم اسفند پارسال در خانه‌ام بودم كه خواهرم تماس گرفت و خواست تا سريع خودم را به او برسانم.


وقتي به خانه‌اش رفتم برايم تعريف كرد كه سارا (دختر ٩ ساله) گفته از سوي معلمش مورد تعرض قرار گرفته است. با شنيدن اين خبر، سريع به پليس مراجعه و از معلم شكايت كرديم. آنها هم او را دستگير كردند و ما را هم به پزشكي قانوني فرستادند.»معلم مدرسه مردي ٣٦ ساله است كه هم معلم و هم مدير مدرسه‌اي كوچك در تنها مدرسه روستاي قره‌محمد است. اين مدرسه ١٣ دانش‌آموز دارد كه ١١ نفر آن پسر و ٢ نفر آن دختر هستند.

دايي سارا با بيان اين موضوع مدعي شد كه معلم سارا، پيش از تعرض، چندين بار فيلم‌هاي غير اخلاقي به دختر ٩ ساله نشان داده بود: «بعد از اين حادثه، حال روحي سارا خراب شده و خانواده‌اش مي‌خواهند از روستا بروند. اگر پول داشتند تا حالا اين كار را انجام داده بودند.»

او درباره آخرين روند رسيدگي به پرونده نيز مدعي شد: «اول كه شكايت كرديم، متهم را دستگير كردند اما او پس از مدتي با قيد وثيقه آزاد شد. دوباره شكايت كرديم، پرونده رفت دادگاه كيفري يك زنجان، آن موقع دوباره او را بازداشت كردند اما تبرئه شد. ما اعتراض كرده‌ايم. بايد به اين حادثه رسيدگي شود.»دايي شاكي مدعي است پرونده‌هاي كامل به خصوص گزارش پزشكي قانوني را در اختيار دارد. پيگيري‌هاي «اعتماد» از سوي مسولان استان زنجان با پاسخ روشني روبه‌رو نشد.

نكته روزنامه : بعد از انتشار اخباري از اين دست انتظار مي‌رود نهاد هاي رسمي همچون نيروي انتظامي،دادستاني ،استانداري و...سريعا با تاييد يا تكذيب موضوع و اطلاع ر ساني به موقع، به شفافيت بيشتر ذهن مردم كمك كنند و جلوي هرگونه شايعه پراكني بگيرند تا به خشونت بيشتر
دامن زده نشود.

تابناک

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها