رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 152572

جانشین مهدی طارمی از اروپا می آید

ساعت 24- سرمربی کروات پرسپولیس بسیار مایل است که در عوض لژیونر شدن ستاره این فصلش، جایگزینی بزرگ برای او در تیم داشته باشد.

هر چقدر هم مربيان و باشگاه ها تاكيد كنند كه هنوز صحبت از ليست سال آينده نيست و سال بعد هیچ تغییری در تیم نخواهیم داشت اما حقيقت آن است كه زير پوست ليگ، رقابت داغ و بي‌رحمانه‌اي بر سر توافق با ستاره‌ها در جريان است.

از جمله مي‌توان به يك تلاش همه‌جانبه براي جايگزيني مهدي طارمي در پرسپوليس اشاره كرد. آقای گل پرسپولیسی ها که علیرغم اینکه برای تمدید قرارداد به توافق رسیده اما دلش پیش پیشنهادهای اروپایی اش گیر کرده و بر همین اساس بند خاصی را برای تمدید قراردادش قرار داده تا در صورت نیاز بتواند از پرسپولیس جدا شود.

برانكو ایوانکوویچ زرنگ تر از آن است که با شوک جدایی ناگهانی ستاره تاثیرگذار تیمش مواجه شود و بسيار مايل است كه در عوض لژيونر شدن ستاره اين فصلش، جايگزيني بزرگ براي او در تيم داشته باشد؛ جايگزيني در سطح يك لژيونر سرشناس كه شايد مسافر پرواز فرودگاه هيثرو به فرودگاه امام‌خميني (ره) باشد.

البته گزینه نخست برانکو سردار آزمون جوان بوده اما پس از اینکه وی اولویتش را بازی در اروپا معرفی کرد، سرمربی پرسپولیس به مسئولان باشگاه تاکید کرد که مذاکره با ستاره ایرانی چارلتون را آغاز کنند و چند تن از سوی باشگاه مامور پرسپولیسی کردن رضا قوچان نژاد شده اند.

قوچان نژاد که سابقه حضور در باشگاه های ایران را ندارد شاید بدش نیاید که به جای نیمکت نشینی در لیگ دسته های پایین انگلیس تجربه ای متفاوت در تیم پرطرفدار کشورش را سپری کند. ضمن اینکه ازدواج گوچی در ایران و پس گرفتن جایگاه در ترکیب اصلی تیم ملی که به آزمون و طارمی واگذار کرده می تواند انگیزه های وی را برای پرسپولیسی شدن بیشتر کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها