رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 152712

انصاری؛

از پرسپولیس هم پیشنهاد داشتم ولی استقلال را انتخاب کردم

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: «همه بازیکنان که جذب استقلال شدند بهترین های تیم های خود بودند اما فکر می کنم بهترین خریدمان سید مهدی رحمتی بود.»

جابر انصاری در خصوص دیدار هفته آینده استقلال مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: «بدون شک نتیجه این بازی مشخص می‌کند که می‌‌توانیم قهرمان لیگ برتر شویم و یا اینکه جام را از دست می‌دهیم. قطعا سخت‌ترین بازی ما در رقابت‌های این فصل خواهد بود. تراکتورسازی نتایج خوبی در لیگ قهرمانان آسیا گرفته و به شدت خط حمله زهرداری دارد. اگر از سد چنین تیمی بگذریم شانس قهرمانی‌مان خیلی زیاد می‌شود.»

وی در مورد اینکه او پیش از این فضای تیم‌های تبریزی را به خوبی حس کرده و تا چه اندازه امیدوار است که در این بازی بتواند به تیم استقلال کمک بیشتری کند، تصریح کرد: «من همه تلاشم را می‌کنم تا در بازی با تراکتورسازی مثمرثمرتر از گذشته باشم. اما نباید این نکته را فراموش کنیم که تراکتورسازی در دو فصل گذشته در هفته‌های آخر استقلال را شکست داده و مانع رسیدن این تیم به رتبه‌های بالاتر شده است. اما این تراکتور نمی‌تواند مانع قهرمانی استقلال شود بنابراین باید با اعتماد به نفس بالا و بدون استرس بازی کنیم تا همچون دیدار جام حذفی، تراکتورسازی را شکست دهیم.»

مهاجم آبی‌پوشان پایتخت درباره شایعاتی که پس از بازی با سایپا در خصوص کم کاری برخی بازیکنان سایپا به خصوص میلاد میداودی عنوان شده، بیان داشت: «فکر می کنم میداودی در 10 دقیقه پایانی به بازی آمده بود و تلاش بسیاری انجام داد تا گلزنی کند. حتی دو، سه کاشته خوب را نیز به دست آورد. من اعتقاد دارم چنین چیزی صحت ندارد و میداودی یکی از بهترین بازی هایش را مقابل تیم استقلال انجام داد. این مسائل حاشیه‌ای است و پرداختن به آن به ضرر فوتبال است. تمام کسانی که فوتبال بازی کردند به خوبی می‌توانند تشخیص دهند که هیچ بازیکنی از تیم سایپا کم نگذاشت و همگی سعی کردند برابر ما نتیجه بگیرند.»

وی درباره صحبت های جلالی پس از بازی درباره داوری و اینکه گل های استقلال صحیح نبود، گفت: «در مورد اشتباهات داوری هم حرف‌های زیادی زدند در حالی که به نظر من داور قضاوت خوبی داشت. گل های ما همگی درست بود. حتی قبل از گل دوم داور می توانست یک پنالتی دیگر را نیز به نفع تیم ما بگیرد. من باید بگویم آن پنالتی هم که برای ما گرفته شد و همه به آن ایراد گرفته اند من بعد از بازی در منزل صحنه را دیدم و مطمئن هستم آن صحنه هم به درستی پنالتی گرفته شده است و کارشناسان همگی آن را تایید کردند.»

انصاری در خصوص اینکه استقلال بعد از دربی دوباره موفق شد بالاتر از پرسپولیس قرار بگیرد و فکر می‌کند، بتوانند تا پایان لیگ از پرسپولیس بالاتر بمانند، عنوان کرد: «ما با مشکلات زیادی روبه‌رو شدیم و متاسفانه بازیکنان بسیار خوبی را در لیست مصدومان داشتیم. به همین خاطر امتیازات زیادی را از دست دادیم و در دربی هم شکست خوردیم. پس از این شکست با همدیگر عهد بستیم که هر طور شده از نام استقلال دفاع کنیم. نمی‌خواستیم متهم به ناتوانی شویم و بگویند عرضه ماندن در صدر جدول را نداشتند. خدا را شکر تلاش‌مان نتیجه داد و بار دیگر تیم اول جدول رده‌بندی هستیم. از این جا به بعد هم با همه وجود به مصاف حریفان می‌رویم تا بتوانیم لیگ را با صدرنشینی به پایان ببریم و برای کسب عنوان قهرمانی جام حذفی به مصاف ذوب‌‌آهن برویم.»

مهاجم استقلال درباره حواشی ادامه دار دربی 82 و اینکه نتیجه بدی برای تیمش رقم خورد خاطرنشان کرد: «ما هنوز از باخت در دربی ناراحت هستیم اما خدا را شکر با کمک بزرگترها و کادر فنی تیم جمع و جور شد و بعد از این بازی دو برد بسیار مهم به دست آوردیم که به نوعی باعث شد هواداران کمی باخت دربی را فراموش کنند. ما 10 بازی دیگر هم با پرسپولیس بازی کنیم دیگر چنین نتیجه ای رقم نمی خورد. آن بازی شرایط خاص خودش را داشت. توپ هایمان تبدیل به گل نمی شد. هم پنالتی مان گرفته نشد و هم اشتباهات داوری تاثیرگذار بود. به هر حال قسمت این گونه بود که این نتیجه رقم بخورد.»

وی درباره گلزنی اش در دو دربی این فصل گفت: «خدا را شکر توانستم در اولین سال حضورم در استقلال در دربی موفق به گلزنی شوم. از لقب "جابر رفت و برگشت" خوشم می آید. تلاش می کنم که سال های آینده هم بهترین عملکرد را برای استقلال داشته باشم.»

انصاری درباره پشتک هایش در شادی پس از گلش نیز اذعان کرد: «داستان خاصی ندارد. نزدیک به دو سال ژیمناستیک کار کردم و به خاطر همین است که می توانم پشتک بزنم. چون آدم عادی نمی تواند چنین کاری انجام دهد. من دوست دارم در بعضی از بازی ها این پشتک را بزنم. اگر دقت کرده باشید روی هر گلی که می زنم این کار را انجام نمی دهم. در تیم های سابقم هم این کار را انجام می دادم و از این کار لذت می برم.»

مهاجم استقلال درباره دعوت نشدنش به تیم ملی نیز گفت: «من تلاش می کنم که پیراهن تیم ملی را بر تن کنم. در اول فصل در یکی، دو اردو به تیم ملی دعوت شدم. تلاش می کنم در همین بازی های پایانی هم عملکرد خوبی داشته باشم و نظر مساعد کادر فنی تیم ملی را جلب کنم.»

انصاری در خصوص اینکه خیلی ها معتقدند بهترین خرید استقلال در اول فصل بوده نیز عنوان کرد: «این موضوع را قبول ندارم. همه بازیکنان که جذب استقلال شدند بهترین های تیم های خود بودند. فکر می کنم بهترین خریدمان سید مهدی رحمتی بود. او در چند بازی یک تنه به اصطلاح کار را در آورد و باعث موفقیت تیم شد. در همین بازی آخر همه دیدند چگونه آن توپ را که هیچ دروازه بانی نمی توانست از گل شدنش جلوگیری کرد را گرفت. ضمن اینکه من در ابتدای فصل از پرسپولیس هم پیشنهاد داشتم ولی چون استقلالی بودم و این تیم را دوست داشتم، به اینجا آمدم. فکر می کنم یکی از بهترین انتخاب های ورزشی ام را انجام دادم و از این کار راضی هستم.»

انصاری در پایان گفت: «نقش هواداران در دو بازی آخر استقلال خیلی مهم است. آنها در آخرین بازی خانگی مان باید بیایند و تیم را تشویق کنند. دوست داریم استادیوم آزادی را در این بازی پر ببینیم. مثل بازی مقابل گسترش فولاد که سنگ تمام گذاشتند. امیدوارم بتوانیم جام قهرمانی را کسب کرده و دل هواداران را شاد کنیم. همه چیز دست خودمان است. ما باید در این دو بازی با تلاش و انگیزه بالایی در مسابقات ظاهر شویم.»

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها