رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 153176

بمب بزرگ نقل‌و انتقالات در یک قدمی پرسپولیس

ساعت 24- با پالس‌های مثبت این دروازه‌بان به پرسپولیسی‌ها اینطور استنباط می‌شد که تنها مانع انتقال موضوع قرارداد سال آینده او با نفت است که حالا با حرف‌های قنبرزاده می‌شود اینطور استنباط کرد که مجوز خروج این گلر ملی‌پوش صادر شده است.

علیرضا بیرانوند به احتمال بسیار زیاد در فصل آینده دروازه‌بان پرسپولیس خواهد بود. منصور قنبرزاده مدیرعامل نفت‌تهران در مصاحبه تازه‌اش که امروز انجام شده درباره انتقال احتمالی بیرانوند به پرسپولیس چنین گفته است: قرارداد بيرانوند مشروط است و فكر مي كنم بتواند از جمع ما جدا شود. البته او در اين فصل زير 50 درصد از مطالبات خود را دريافت كرده است.

پرسپولیس در نیم فصل اول امسال تلاش بسیاری برای استخدام بیرانوند کرد اما باشگاه نفت با سخت‌گیری‌های مختلف مانع از این انتقال شد تا بیرانوند به فوتبالش در این باشگاه تهرانی ادامه دهد. در ادامه با پالس‌های مثبت این دروازه‌بان به پرسپولیسی‌ها اینطور استنباط می‌شد که تنها مانع انتقال موضوع قرارداد سال آینده او با نفت است که حالا با حرف‌های قنبرزاده می‌شود اینطور استنباط کرد که مجوز خروج این گلر ملی‌پوش صادر شده است.

قنبرزاده درخصوص مذاكره بيرانوند و اميري با باشگاه پرسپوليس، گفت: مذاكره حق طبيعي هر بازيكني است زيرا ما نتوانستيم حداقل ها را براي آنها برآورده سازيم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها