رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 153249

ترجمه پرفروش‌ترین رمان ۲۰۱۵ به چاپ هفتم رسید

ساعت24_ترجمه رمان «دختری در قطار» پرفروش‌ترین کتاب سال ۲۰۱۵ جهان در هفتمین نوبت به همراه دومین چاپ از کتاب «با اطمینان می‌دانم که» اثر اپرا وینفری به نمایشگاه کتاب آمد.

رمان
dir="RTL" style="text-align:justify">رمان «دختری در قطار» نوشته پائولا هاوکینز با ترجمه محبوبه موسوی، همزمان با بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب در هفتمین تجدید چاپ خود درکمتر از یکسال گذشته، منتشر شد.

این رمان به عنوان پرفروشترین کتاب سال ۲۰۱۵ در جهان، چند ماه پس از انتشار رکوردهای فروش کتاب از جمله رکورد فروش هری پاتر را شکست.

در این کتاب، ماجرای همیشگیِ عشق و شکست، با همراهی افکاری سرگردان، به داستانی معمایی تبدیل شده است. نویسنده «دختری در قطار» با روایت مدرن، سراغ یک موضوع کلاسیک رفته تا، وحشت و خون را از میان درد زنانه بیرون بکشد. در این داستان، ریچل که زنی دائم‌الخمر است برای خودش ارزشی قائل نیست؛ از نظر او زنان فقط از دو وجه قابل‌توجه‌اند: وضعیت ظاهری‌ و نقش مادری‌شان. با این حساب، او که ظاهری معمولی دارد و نازاست، نمی‌تواند مورد‌توجه مردی واقع شود؛ موهبتی که احتمالاً از نظر او، زن‌های دیگر قصه ـ آنا و مگان ـ از آن بهره‌مندند.

چاپ هفتم از این کتاب همراه با دومین چاپ از کتاب «با اطمینان می‌دانم که» نوشتخ پرا وینفری مجری مشهور آمریکایی و با ترجمه یاسمن رضایی در نمایشگاه کتاب عرضه شده است.

وینفری در این کتاب توصیه‌های خود برای موفقیت و خوشبخت شدن در زندگی را برای مخاطبانش ارائه کرده است.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها