رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 153378

نوشته تاثیرگذار مهراب قاسم خانی درباره محمد مایلی کهن

ساعت24- مهراب قاسمخانی در اینستاگرامش متنی نوشته درباره محمد مایلی کهن.متنی که در ادامه می خوانید ، نوشته ای است از مهراب قاسم خانی برای محمد مایلی کهن:

مهراب قاسم خانی
من هیچ وقت عقاید و رفتارهای محمد مایلی کهن را دوست نداشتم و هنوز هم ندارم. اوایل ضبط برنامه دورهمی قبل از اینکه از این برنامه جدا شوم ، محمد نادری داستان خیلی عجیبی را تعریف کرد.27 سال پیش محمد مایلی کهن در یک تصادف رانندگی باعث فوت پدرش شده بود... از محمد خواستم تا اجازه بدهد در یکی از برنامه ها این موضوع را مطرح کنیم.با اینکه می دانم خیلی برایش سخت بود اما این موضوع را قبول کرد.چیزی که آن موقع برایم مهم بود ، عجیب بودن یا بار دراماتیک تصادف نبود.نکته مهم برای من رفتار آقای مایلی کهن بعد از این تصادف بود که محمد در ادامه ماجرا تعریفش کرد. آقای مایلی کهن تا سال ها بعد به خانواده محمد سر می زد و بهشون رسیدگی می کردو بچه ها را به سینما و استادیوم می برد...

دوست داشتم آقای مایلی کهن مهمان مان باشد تا به خودم و خیلی ها نشان بدهم چقدر بد است قضاوت کاملا سیاه یا سفید.دوست داشتم بفهمیم که اگر محمد مایلی کهن را دوست نداریم،معنیش این نیست که او آدم بدی است.

رفتار انسانی که ایشان داشت را شاید خیلی از ماها در شرایط مشابه نداشتیم.

پ.ن اول:متاسفانه ممنوع الکاری اجازه نداد خودم تو قسمتی که آقای مایلی کهن آمدند با ایشان حرف بزنم اما از همین جا می گم هنوز هم با عقایدشان مشکل دارم اما ازتون ممنونم که با انسانیت تان باعث شدید احمق نباشم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها