رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 155129

شما هم یک «مهدی رحمتی» هستید آقای کیروش!

ساعت24- بعد از اتفاقاتی که در بازی استقلال و تراکتورسازی برای مهدی رحمتی رخ داد، خیلی‌ها به این نکته اشاره کردند که کارلوس کی‌روش مدتها قبل از همه ما متوجه فراز و فرودهای شخصیتی رحمتی شده بود و کنار گذاشتن وی از تیم ملی با وجود همه مقاومت‌ها، دال بر همین وجه از ذکاوت مربی پرتغالی است. با این وجود تنها 24ساعت بعد از اتفاقات عجیب و غریب ورزشگاه آزادی، شخص کارلوس کی‌روش به تهران آمد و پرده‌ای پیاده کرد که نشان داد خودش برای خودش یک پا مهدی رحمتی است!

r /> گفته شده تا پایان این هفته تکلیف کی‌روش در تیم ملی مشخص خواهد شد. چه او بماند و چه برود، قطعا نخستین مصاحبه‌اش بعد از انتخاب مهدی تاج به عنوان ریاست فدراسیون فوتبال یک نقطه عطف جدی در تعامل او با جامعه ایرانی محسوب خواهد شد. کی‌روش در این مصاحبه ضمن انتقاد صریح و شدید از علی کفاشیان و هیات‌رییسه قبلی فدراسیون، در دامن تاج غلتیده و از وی به نیکی یاد کرده است! این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که دست‌کم تا چند ماه پیش همه چیز بر عکس بود. در زمان اوج قدرت مدیر قبلی، رابطه مربی پرتغالی با کفاشیان خیلی خوب به نظر می‌رسید؛ آنقدر که خیلی‌ها همین استعفای اخیر کی‌روش را هم تلاش او برای تحت فشار قرار دادن اپوزیسیون کفاشیان و تلاش برای باقی نگه داشتن رییس خنده‌رو بر مسند قدرت تعبیر می‌کردند. کمی پیش از این داستان‌ها اما مهدی تاج در مورد برنامه‌ریزی مسابقات لیگ پانزدهم مطلبی را عنوان کرده بود که شاید به وضوح نشان‌دهنده طرز تلقی و برداشت او از کیفیت کار تاج بوده باشد. او در آن زمان پیرامون نوسانات برنامه لیگ گفته بود: «انگار این برنامه را راننده سازمان لیگ نوشته است.» شاید هم سینیور هیچوقت فکرش را نمی‌کرد به همین زودی ناچار به تعریف و تمجید از یک راننده تاکسی شود و با همه وجود برای او نوشابه باز کند!
این روزها مهدی رحمتی به درستی و خیلی عادلانه تحت فشار است. او را متهم می‌کنند که تا وقتی به قلعه‌نویی نیاز داشته زیر پرچمش باقی مانده و دم نزده، اما وقتی راه‌شان از هم جدا شده، برای مربی سابقش شاخ و شانه کشیده است. منتقدان کاپیتان استقلال راست می‌گویند، اما نکته تاسف‌آورتر این است که شخص کی‌روش نیز در چنین حال و هوایی نفس می‌کشد. او هم تا وقتی محتاج کفاشیان بود، به شغل ستایش از او اشتغال داشت و درست از زمانی که قدرت در فدراسیون دست به دست شد، هندوانه‌ها را زیر بغل تاج و گروهش داد! وقتی مهدی رحمتی تخلف کرد، کی‌روش به تنبیه او پرداخت، اما وقتی خود کی‌روش تخلف کرده و همه قواعد را زیر پا گذاشته، چه کسی باید گوشی را دستش بدهد و به او بفهماند ما هم حواس‌مان به بعضی مسایل هست؟!

بانک ورزش

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها