رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 155909

علیپور؛

میخواهم تا آخر فوتبالم بازیکن پرسپولیس باشم

ساعت24- مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت:دست هواداران را می بوسم که از ابتدای فصل پرسپولیس را تنها نگذاشتند و حتی روزهایی که ناکام بودیم از ما حمایت کردند.

علی علیپور
علی علیپور دررابطه با حضورش در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: مورد خاصی نبود. امروز به باشگاه رفته بودم تا برای کارهای بیمه ام اقدام کنم. پس از اینکه قراردادم را تمدید کردم باید یکسری کارهای اداری انجام دهم تا روزی که تمرینات آغاز شود و زیرنظر مربیان کارم را آغاز کنم.

وی درباره تمدید قرارداد سه ساله اش با پرسپولیس عنوان کرد: هرچه دارم از پرسپولیس و هوادارانش است و وقتی باشگاه پیشنهاد تمدید قرارداد را داد من هم استقبال کردم و بدون هیچ قید و شرطی بلافاصله بعد از پایان فصل قراردادم را نهایی کردم تا بتوانم چند سال دیگر در خدمت پرسپولیس باشم. امیدوارم بتوانم در سال های آینده روزهای خوبی را در کنار هواداران پرسپولیس داشته باشم.

مهاجم پرسپولیس در واکنش به شایعه سربازشدنش و احتمال پیوستنش به تراکتورسازی بیان داشت: من فعلا دانشجو هستم و مشکل سربازی ندارم. این مسائل همان طور که خودتان گفتید شایعه است و قطعا سال آینده در ترکیب پرسپولیس به میدان خواهم رفت. اگر قرار بود سرباز شوم که قراردادم را با پرسپولیس تمدید نمی کردم.

علیپور درباره پیروزی تلخ تیمش در بازی پایانی لیگ گفت: با گذشت دو روز همچنان ناراحتی مان از این اتفاق کم نشده و باز هم می توانم فقط این را بگویم که شرمنده هواداران هستیم. در شرایطی که ما پیروز شدیم بدترین اتفاق برای ما رخ داد که آن هم از دست رفتن قهرمانی بود. با این حال بازیکنانی که به میدان رفتند تمام تلاش خود را برای پیروزی تیم انجام دادند. باید از هواداران مان تشکر کنم که با وجود ناکامی ما در رسیدن به قهرمانی ایستادند و ما را تشویق کردند.

وی همچنین اضافه کرد: دست هواداران را می بوسم که از ابتدای فصل پرسپولیس را تنها نگذاشتند و حتی روزهایی که ناکام بودیم از ما حمایت کردند و در واقع می توان گفت عامل اصلی رسیدن پرسپولیس به این جایگاه آنها بودند. امیدوارم فصل آینده بتوانیم با به دست آوردن جام قهرمانی زحمات آنها را جبران کنیم.

مهاجم پرسپولیس در پایان درباره اینکه 5 سال دیگر با این تیم قرارداد دارد و به این ترتیب انتقالش به تیم های خارجی سخت خواهد شد گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و اگر به من باشد دوست دارم تا پایان فوتبالم در این تیم بمانم و به هوادارانش خدمت کنم. هنوز خیلی زود است که درباره چند سال آینده و بحث لژیونرشدنم حرف بزنم.

کاپ

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها