رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 156735

پرسپولیس؛ آنهایی که می روند، آنهایی که می مانند

ساعت 24-پرسپولیس در لیگ شانزدهم با تفاوت هایی اساسی نسبت به لیگ پانزدهم شروع به کار خواهد کرد چرا که در ترکیب این تیم تغییراتی اساسی ایجاد می شود.

1
در حالی که چند روزی بیشتر از پایان لیگ نمی گذرد تکاپوی پرسپولیسی ها برای جذب بازیکن جدید شروع شده است. با وجود اینکه پیش از این تاکید شده بود بازیکنانی که زیر نظر برانکو جذب خواهند شد اما به نظر می رسد حداقل تا اینجای کار جذب علیرضا بیرانوند سنگربان نفت بر اساس نظر برانکو نبوده است. اما در اینجا کاری به جذب شده ها احتمالی پرسپولیس نداریم. اینجا به سراغ بازیکنانی می رویم که ممکن است جدا شوند(شاید هم جدا نشوند). حفظ برخی از بازیکنان کنونی پرسپولیس بستگی به این دارد که مهره های جدید و مورد نظر برانکو جذب شوند یا نه. البته تا اینجای کار جدایی حداقل دو بازیکن قطعی شده است.

سوشا مکانی: سوشا مکانی را جدا شده بدانید. این را دیروز مطمئن شدیم. با آمدن بیرانوند و البته در نظر گرفتن حاشیه ها و عملکرد فنی ضعیف او در این فصل سوشا دیگر جایی در پرسپولیس ندارد. مقصد بعدی او کجا خواهد بود؟ مشخص نیست اما ممکن است این تیم سایپا باشد، جایی که ممکن است شاگرد علی دایی شود.

رامین رضاییان: او هیچ جا نمی رود مگر اینکه پای یک پیشنهاد خارجی در میان باشد(که نیست) و یا اینکه تیم دیگری با پیشنهاد بسیار مالی وسوسه کننده به سراغ او بیاید(که تا امروز نیامده). به هر حال رامین را در لیگ شانزدهم هم در پرسپولیس می بینیم. او از خوب های پرسپولیس در لیگ پانزدهم بود.

محسن بنگر: مدافع با تجربه سرخ ها در لیگ پانزدهم برای پرسپولیس ستاره نبود اما ضعیف هم نبود(چند عملکرد ضعیف او را کاملا نادیده می گیریم). بنگر یک فصل دیگر در پرسپولیس ماندنی است. هم خودش می خواهد بماند هم برانکو. (مهم نیست هواداران او را نخواهند!)

مهدی طارمی: آقای گل لیگ پانزدهم که با عملکرد ضعیف خود در سه هفته پایانی لیگ یکی از دلایل ناکامی سرخ ها در راه رسیدن به قهرمانی بود به باشگاه اعلام کرده که قطعا می خواهد از این تیم جدا شود. این را نه رسانه ها که خود طارمی تایید کرده است. مقصد بعدی او تیمی در ایتالیا خواهد بود، تیمی به نام کورنلوئه که به تازگی به سری آ ایتالیا صعود کرده است. البته گفته می شود او از ترکیه هم پیشنهاد دارد. خیلی بعید است طارمی در پرسپولیس بماند.

محسن مسلمان: مسلمان ادعا دارد که پیشنهاد خارجی در دست دارد ولی در این برهه از سال نباید ادعاهای این چنینی بازیکنان را باور کرد و باید آن را به پای بازارگرمی های معمول گذاشت. مسلمان قطعا در پرسپولیس می ماند. او نیز در لیگ پانزدهم عملکرد خوبی در پرسپولیس داشت.

امید عالیشاه: عالیشاه بر اساس آخرین اخبار با باشگاه به توافق رسیده و برای دو فصل دیگر برای سرخ پوشان پایتخت به میدان می رود. او کاپیتان دوم پرسپولیس است البته اگر محمد نوری بیاید به کاپیتان سوم تبدیل می شود.

محمد انصاری: گویا او جز نخستین بازیکنانی است که در لیست فروش قرار می گیرد. برانکو نیازی به انصاری ندارد. گفته می شود که انصاری به نفت می رود. البته این فقط یک احتمال است. شاید تیم دیگری مقصد بعدی او باشد.

لوبانف: دروازه بان دوم پرسپولیس یک فصل دیگر ماندنی است. او به سوشا ترجیح داده شده است. لوبانف البته از لحاظ عملکرد چیزی فراتر از سوشا نبود.

فرشاد احمدزاده: یکی دیگر از جداشدگان قطعی پرسپولیس فرشاد احمدزاده است. مسلما در لیست برانکو برای خرید بازیکنان جدیدی حضور خواهند داشت و حضورشان به این معنی است که فرشاد احمدزاده دیگر در پرسپولیس جایی ندارد.

علی علیپور: برانکو از این بازیکن رضایت دارد البته این شرط ماندن نیست. علیپور ممکن است در زمره جدا شده ها قرار بگیرد. البته احتمال ماندنش از رفتنش بیشتر است. علیپور به استثنای چند نمایش خوب از متوسط های پرسپولیس در فصل جاری بود.

احمد نوراللهی: این بازیکن هم که از کشف های علی دایی به شمار می رود تمایل به ماندن دارد. تصمیم او کافی نیست. برانکو هم باید نظر بدهد. حفظ او در پرسپولیس مشروط به این است که برانکو نتواند بازیکن دلخواه خود را در این پست جذب کند.

جام جم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها