رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 157861

پیشنهاد 2 میلیاردی پرسپولیس برای ماندن ستاره اش؛ برای پیشرفت می خواهم به اروپا بروم!

ساعت 24-شاه‌مهره پرسپولیس و آقای گل لیگ برتر درباره رد پیشنهاد 2 میلیون دلاری عرب ها گفت: «حاضرم با 100 هزار دلار به اروپا بروم اما در قطر بازی نکنم.»

در حالی که هر روز در رسانه‌ها بر سر رفتن یا نرفتن مهدی طارمی از پرسپولیس بحث می‌شود، وی در بوشهر مشغول استراحت است و با دوستان هم‌ولایتی‌هایش روزگار سپری می‌کند.

طارمی که فصل را با عدم گلزنی به پایان برد و طی سه بازی آخر تیمش نتوانست گلزنی کند اما هنوز هم محبوب هواداران است و فشار روی باشگاه برای تمدید قرارداد او هر روز بیشتر از دیروز می‌شود.

طی ماه‌های اخیر بحث پیشنهادهای رنگارنگ اروپایی، آسیایی برای طارمی در رسانه‌ها مطرح شد و طارمی هیچ زمان به طور علنی این پیشنهادات را تکذیب نکرد اما این درخواست‌ها در حالی پیرامون طارمی عنوان شد که هواداران پرسپولیس سخت خواهان ماندن او در پرسپولیس هستند. حتی این فشار اکنون که طارمی در بوشهر به سر می‌برد روی دوش او سنگینی می‌کند.

طارمی در گفتگویی که با یکی از دوستان غیرفوتبالی‌اش در تهران داشته به او گفته: «می‌دانم خیلی‌ها می‌خواهند در پرسپولیس بمانم اما برای پیشرفت می‌خواهم به اروپا بروم.»

این فرد نزدیک به طارمی از قول او نقل می‌کند: «مهدی پیشنهاد دو میلیون دلاری باشگاه قطری را جلوی خود من رد کرد و وقتی به او گفتم دیوانه چرا به قطر نمی‌روی تا آینده‌ات تضمین شود، گفت که حاضرم با 100 هزار دلار به اروپا بروم اما در قطر بازی نکنم.»

این دوست صمیمی طارمی از پیشنهادهای 200، 300 هزار دلاری ایتالیا و اسپانیا خبر داد و گفت: «یک باشگاه ترکیه‌ای به مدیربرنامه‌های مهدی پیشنهاد 1.5 میلیون دلاری داده اما خود مهدی ترجیح می‌دهد به اروپا برود.»

همه این گمانه‌زنی‌ها و شنیده‌ها در حالی مطرح است که طارمی به پیشنهاد دو میلیاردی باشگاه پرسپولیس برای یک فصل جواب مشخصی نداده است و منتظر است شرایط ترانسفر به اروپا فراهم شود. اینکه واقعا این رقم صحت دارد یا نه هنوز معلوم نیست ولی خود طارمی این رقم را به نزدیکانش گفته است.

در صورتی که رقم دو میلیارد تومانی باشگاه پرسپولیس صحت داشته باشد، آقای گل لیگ به گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال لیگ برتر تبدیل خواهد شد.

دوست صمیمی طارمی در دفاع از پیشنهاد دو میلیاردی پرسپولیس می‌گوید: «گویا به مسئولان باشگاه پرسپولیس گفته‌اند این رقم چیزی حدود 600 هزار دلار می‌شود که رقم زیادی نیست آن هم در شرایطی که قطری‌ها برای طارمی تا دو میلیون دلار هم پیشنهاد داده‌اند.»

با این تفاسیر باید صبر کرد و دید طی روزهای آینده طارمی با دو میلیارد در پرسپولیس می‌ماند یا اینکه 300 هزار یوروی اروپا مسیر پیشرفت طارمی را تغییر می‌دهد.

روزنامه گل

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها