رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 158120

کاپیتان پرسپولیس سکوتش را شکست

ساعت24- کاپیتان پرسپولیسی ها می گوید قرارداد او با این تیم به اتمام رسیده است و تا هفته آینده در رابطه با ادامه همکاری با این تیم تصمیم گیری خواهد کرد.

style="text-align:justify">رضا نورمحمدی در رابطه با اوضاع اخیر این تیم و حرف و حدیث‌های مربوط به حضور یا عدم حضورش در جمع سرخپوشان پایتخت به اظهارنظر پرداخت.


در این ایام همیشه از این حرف ها بوده است
هفت سال است که در پرسپولیس توپ می‌زنم همیشه در این ایام حرف‌وحدیث‌ها و گمانه‌زنی‌های مختلفی را در رابطه با حضور و یا عدم بازیکنان شنیده‌ام امسال هم به همین ترتیب است و صحبت هایی مبنی بر حضور بازیکنان جدید و جدایی بعضی‌های دیگر را می‌شنویم، در تیم بزرگی مانند پرسپولیس این حرف‌ها و حواشی عادی است و همیشه به وجود می آید.


عده ای فکر می کنند کارشناس هستند
عده‌ای که نام خود را کارشناس گذاشتند می آیند به راحتی می گویند فلان بازیکن باشد و آن یکی نباشد، یا بعضی ها هم می گویند هوادار هستند و دو، سه بازیکن را سیبل می‌کنند. بعد از پایان بازی‌ها نیز مدام عنوان می‌کنند که این بازیکنان خواهند رفت یا مربی آنها را نمی‌خواهد. متاسفانه این افراد فوتبال نمی‌فهمند و اگر از آنها بپرسی فوتبال چند به چند است، دستپاچه می‌شوند و نمی توانند جواب بدهند اما به راحتی راجع به آینده بازیکن ها اظهارنظر می کنند. هوادار کسی است که 90 دقیقه بازی تیم را می‌بیند و وقتی تیم نتیجه لازم را هم نمی‌گیرد باز هم می‌ایستد و تشویق می‌کند. از این دست تماشاگران خوشبختانه پرسپولیس همیشه داشته است.


هادی به من گفت: رضا! دوباره شروع شد
هنوز یادم نرفته که خدا بیامرز هادی نوروزی در بازی برابر استقلال‌خوزستان با آن فشار وحشتناکی که در بازی‌ حاکم بود تکل زد و از زمین اخراج شد. باور کنید آنقدر اذیت شده بود و آنقدر برعلیه‌اش ناسزا گفتند که وقتی در اتوبوس کنار هم نشسته بودیم به من گفت رضا دوباره شروع شد. همان‌هایی که بعد از پنالتی دادن به کمال کامیابی‌نیا در بازی سپاهان او را به باد ناسزا گرفتند و عقده خالی کردند.


به هیچ کسی وابسته نبودم
من 7 سال در پرسپولیس بودم در این سال‌ها حداقل با 7 مربی و 7 مدیرعامل کار کرده‌ام. این نشان می‌دهد که به کسی وابسته نیستم. مورد اعتماد مربیان مختلف هم بوده‌ام اما اگر بخواهم روزی در پرسپولیس نباشم، ترسی از خروج ندارم. خیلی از بازیکن ها شاهد هستند که چه فصل قبل و چه در نیم فصل پیشنهاداتی داشتم که بخواهم به آنها پاسخ مثبت بدهم اما انتخاب اولم همیشه پرسپولیس بوده بنابراین اگر قرار باشد روزی در این تیم نباشم، در جای دیگر به فوتبالم ادامه می‌دهم.


کریمی اسطوره ما بود اما از پرسپولیس رفت
علی کریمی اسطوره ما پرسپولیسی‌هاست اما دیدیم که شرایط فوتبال به گونه‌ای پیش رفت که فوتبالیستی به بزرگی کریمی مجبور شد بازی‌اش را در تیمی غیر از تیم محبوبش به پایان برساند.


از بازی نکردن ناراحت نیستم
در 10 بازی پایانی مصدوم شدم و نتوانستم راهی ترکیب ثابت پرسپولیس شوم. لوکا ماریچ هم جای من را در ترکیب تیم گرفت. این طبیعی است به دلیل اینکه ذات فوتبال می‌گوید بازیکنان می‌توانند جای همدیگر را در تیم بگیرند. بنابراین اگر من در ترکیب ثابت پرسپولیس بازی نکردم، ناراحت نیستم چون مصدوم بودم و در دوره نقاهتم بازیکن دیگری جای من را گرفت.


امسال، سال یکدلی بود
زمانی 9 ملی‌پوش داشتیم اما تیم‌مان در نهایت دهم شد. امسال یکدست‌ترین تیم سال‌های اخیر را داشتیم. تیمی که 11 نفر نبود بلکه 22 نفر بازیکن داشت و همه برای هم بودند. اگر من روی نیمکت‌ می‌نشستم حواسم به زمین بود و اینکه بتوانم به تیم کمک کنم. یک زمانی بازیکنان فوق‌العاده‌ای داشتیم و مربی بزرگی مانند ژوزه بالای سر تیم بود. اما نتیجه نگرفتیم چون یکدل نبودیم. البته باید در همدلی از هواداران واقعی پرسپولیس هم بگویم که همیشه و در همه حال جز حمایت از آنها چیز دیگری ندیدیم.


داستان هادی همیشه تکرار می شود
خیلی‌ها باید بدانند در این روزها نباید خیلی از بازیکنان را تحت فشار قرار دهند و به آنها آزار برسانند نه اینکه اتفاقی بیفتد و بیایند بگویند فلانی ما را حلال کن. همان مسائلی که برای خدابیامرز هادی اتفاق افتاد و بعد از از میان رفتنش به دنبال حلالیت از او بودند.


بازیکنی که قرارداد ندارد نمی تواند مازاد باشد
در رابطه با لیست‌های مازادی که عنوان می‌شود اول باید بیایند و ببیند کدام بازیکنان قراردادشان تمام شده است. بازیکنی که دیگر قرارداد ندارد، لیست مازاد برای او چه معنی می‌دهد. باشگاه هم اگر لیست‌های اینچنینی صادر نکرده که می‌گوید نکرده باید آنها را تکذیب کند که البته این اتفاق افتاده است. من هم یکی از بازیکنانی هستم که قراردادم با پرسپولیس به اتمام رسیده است.


عده ای دنبال قاتل بروسلی می گردند

خروج از پرسپولیس و هر تیم دیگری آخر دنیا نیست. باید به بازیکنانی که حضور دارند احترام بگذارند. عده‌ای نیایند و بگویند بیشتر از مربی تیم می‌فهمند. این زحمت نیست که در رسانه‌ها بگوییم فلان بازیکن باشد یا نباشد. گویا این روزها خیلی ها دنبال قاتل بروسلی می گردند، بازیکنی مانند رضا نورمحمدی را 7 مربی پرسپولیس تایید کرده‌اند و نیازی به تایید بعضی از مثلا کارشناسان ندارد.


اشتباه در فوتبال طبیعی است
اشتباه در فوتبال رخ می‌دهد و این کاملا طبیعی اگر مدافع و دروازه‌بان اشتباه نکنند، گلی دریافت نمی‌شود و اگر مهاجمی اشتباه نکند، همه توپ‌ها گل می‌شود. بنابراین فوتبال دیگر لذتی ندارد. اشتباهات در تمام تیم‌ها به صورت یکسان اتفاق می‌افتد. متاسفانه یک زمانی می‌بینیم هادی نوروزی تکل می‌زند، اخراج می‌شود و برعلیه‌اش حرف‌ها شروع می‌شود. کمال کامیابی‌نیا پنالتی می‌دهد و برعلیه‌اش حرف می‌زنند همین اتفاق برای مهدی طارمی هم می‌افتد. گل 3 امتیازی بازی با استقلال اهواز را به ثمر می‌رساند اما به خاطر یکی، دو فرصت شروع می‌کنند به کوبیدن بازیکن.


هر بازیکنی منطق دارد تصمیم گیری کند
هر بازیکنی منطق خودش را دارد، یک زمانی مربی می‌گوید مثلا فلان بازیکن را می‌خواهم اما به او کمتر بازی می‌رسد و یا نه اصلا به او بازی نمی‌رسد اما بهتر است در تیم بماند. خود آن بازیکن می‌تواند راجع به آینده‌اش تصمیم بگیرد.


از بالا تا پایین رفیق بودیم
برانکو برای این تیم زحمات زیادی کشید از طرفی طاهری نیز تلاش کرد تا مشکلات تیم مرتفع شود. بازیکنان هم با یکدیگر همدل بودند و از بالا تا پایین باشگاه رفاقت بود، ما چون برای همدیگر جان می‌دادیم با حمایت هواداران نتیجه‌اش شد این پرسپولیسی که مدعی قهرمانی بود. بازیکنانی که به این تیم می‌آیند باید بدانند به چه تیمی پا گذاشته‌اند.


انتظار داریم باشگاه حرفه ای عمل کند
من از ابتدا پرسپولیسی بودم و تا آخر هم خواهم ماند. هر روز اسم جدیدی برای پیوستن به تیم می‌شنوم اما باید ببینیم چه پیش می‌آید تا یک هفته منتظر می‌مانم ببینم تماسی گرفته می‌شود یا خیر. البته انتظار دارم باشگاه هم در این مورد حرفه‌ای عمل کند و با تماس بازیکنان تکلیف آنها را مشخص کند. باشگاه باید اجازه سوء استفاده به بعضی از سودجویان بدهد.


بعد از یک هفته تصمیم گیری می کنم
بعد از یک هفته و در صورت عدم تماس باشگاه راجع به آینده‌ام تصمیم‌گیری می‌کنم یقینا با صحبت‌هایی که با مدیریت و مسئولان خواهیم داشت، تکلیف همه چیز را مشخص می‌کنیم و در صورتی که قرار است در تیم نباشیم، از اینجا خواهیم رفت. خیلی از بازیکنان تیم از باشگاه‌های مختلف پیشنهاد داشته‌اند من هم مانند آنها پیشنهاداتی داشتم که در صورت عدم حضور در جمع پرسپولیسی‌ها راجع به آنها تصمیم‌گیری می‌کنم.

ورزش سه

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها